مراسم گرامیداشت روز تکریم خانواده برگزار شد

دکتر محمدرضا جواهری تفتی در مراسم روز تکریم خانواده: اولین تکریم را من باید از شما به عنوان خانواده شرکت سرمایه گذاری مسکن انجام دهم. به گزارش رصد روز ، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن دکتر جواهری مدیرعامل گروه سرمایه گذ...

دکتر محمدرضا جواهری تفتی در مراسم روز تکریم خانواده: اولین تکریم را من باید از شما به عنوان خانواده شرکت سرمایه گذاری مسکن انجام دهم.

به گزارش رصد روز ، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن دکتر جواهری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در مراسم روز تکریم خانواده و بازنشستگان گفت : زن و خانواده دو رکن اصلی جامعه بوده و نقش اساسی آن ها در رشد و تعالی انسان غیر قابل انکار است.

مدیرعامل گروه افزود : رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد زن و خانواده ، اصول اصلی ، منشور اخلاقی و مبانی توجه به خانواده است.

 اولا شما خانواده شرکت سرمایه گذاری مسکن هستید پس اولین تکریم را من باید از شما انجام دهم چون شما خانواده ما محسوب می شوید تک تک شما که در این مجموعه هستید و همکارانی که در تمام شرکتهای تابعه ما هستند جزو خانواده ما هستند و در حال حاضر بنده به لحاظ اینکه مدیرعامل این شرکت هستم به عنوان پدر این خانواده محسوب می شوم شاید از نظر سنی جایگاهی نداشته باشم ولی به لحاظ مسائل اجرایی در هر صورت قرعه به نام بنده  زده شده و حواسم باید به این خانواده باشد.

بالغ بر۸۰۰  نفر مجموع نیرو ستادی جزء خانواده سرمایه گذاری مسکن در کل کشور و شرکت های تابعه است که شما در واقع عصاره و چکیده همکاران هستید که به واسطه زحماتی که همه همکاران ما و خانواده شرکت سرمایه گذاری مسکن در طول سنوات گذشته داشته و دراین ۵ یا ۶ ماهی هم نیز که بنده آمدم زحمت کشیدید برخود لازم می دانم که یک تشکر از تک تک شما بزرگواران انجام دهم.

دکتر جواهری در ضمن بر شمردن اهمیت روز خانواده و تکریم آن گفت : اما بخش دوم و بخش اصلی تکریم از خانواده خود همکاران هست ؛ همکارانی که در جلسه حضور دارند و همسرانشان که در این جلسه حضور ندارند اما بار زیادی از مسئولیت خانواده را آنها بر دوش میکشند و هر کدام در هر جایگاهی هستند و  ما زحمات همکارانمان را از هر طریقی ارج می نهانیم و شاید کار خاصی نتوانیم صورت دهیم جز من باب اینکه بدانند ما حواسمان هست .

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به روایت پیامبر مکرم اسلام افزود : حضرت محمد (ص) می فرمایند بهترین شما نزد ما کسی است که بهترین برخورد و رفتار خوب و شایسته با خانواده اش داشته باشد . خیلی سخن بزرگی است یعنی شما هرچی زحمت می کشید اگر برخورد شایسته در خانه نداشته باشید همه آن ارزش های شما از بین می رود.حضرت می فرمایند بهترین فرد کسی است که رفتار شایسته و خوب در خانه خودش داشته باشد ؛ ببینید پیامبر عظیم الشان اسلام چقدر در خصوص تکریم و تحکیم خانواده توصیه و تاکید دارند.

همسران شما در خانه زحمات زیادی را می کشند پیدا هم نیست یعنی شما می روید خانه بعد شاید متوجه نشوید که این خانم از صبح تا شب چقدر زحمت کشیده اند و بعضی از خانمها که باید کار های بیرون را هم انجام دهند یعنی کار بیرون را انجام دادند بعد خانه آمدن به وضعیت فرزندان هم رسیدگی می کنند بعضا شاید یادمان نباشد که الان فرزندمان کلاس چندم هست ولی همه بار این مسئولیت روی دوش خانم خانواده است بعد با یک جمله ناجور تمام زحمات او را بهم می ریزیم و من تمام استدعایی که از شما دارم به عنوان همکارهای خودم این هست که این روزها را واقعا پاس بداریم ، قلبا و دلی از همین امروز شروع به احترام و تکریم خانواده کنیم اگر شروع کرده بودیم بهتر از قبل ادامه دهیم.

دکتر جواهری تفتی در پایان گفت : به همسرانتان تقدیر و تشکر بنده را به عنوان فردی که مسئولیت این مجموعه را بر عهده دارد ابلاغ نمایید ، همچنین این لوح سپاسی که  با یک هدیه بسیار ناقابل به نام همسران شما تهیه شده برای آن است که فقط بدانند حواسمان به آنها بوده و هست.

مجدد در پایان نیز از تک تک همکاران محترم تقدیر و تشکر میکنم و عرضم این است این زمانها و فضاها می گذرد ان شا الله کارهای ماندگار و اثرگذار انجام دهیم و با روحیه عالی و با نشاط با یکدیگر کار کنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار