مرجانه گلچین در لباس عروس+ عکس

به گزارش رصد روز، مرجانه گلچین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است. ا...

به گزارش رصد روز، مرجانه گلچین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است. این بازیگر سال ۶۱ توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد. بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه ۶۰ برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت ۱۰ سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال ۸۷ دوباره به شهرت میرسد.

عکسی از مرجانه گلچین در لباس عروس و میکاپی متفاوت منتشر شده است که با واکنش مخاطبانش در اینستاگرام همراه شده است این خانم بازیگر در حال حاضر مجرد است و علت چنین عکسی مشخص نیست و دامادی وجود ندارد که لو برود !

مرجانه گلچین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار