مشکلات بورس را ۳روزه می‌توان حل کرد

قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با بیان اینکه مشکل بورس را ۳ روزه می‌شود حل کرد، گفت: این موضوع دستور حکومتی و از سوی رئیس‌جمهور می‌خواهد.

به گزارش رصد روز، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست‎جمهوری ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز یک در نشست خبری شرکت کرد. گزیده‌هایی از سخنان او را در ادامه می‌خوانید.

-دولت سلام و دولت تحول را با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید نه فقط برای دولت بلکه مسیری برای اصلاح نگاه‌ها و رویکردها تشکیل می‌دهم.

-مشکل بورس را ۳ روزه می‌شود حل کرد. این موضوع دستور حکومتی و از سوی رئیس‌جمهور می‌خواهد.

-می‌خواهیم دولت را از دره ناکارآمدی سیاست‌بازان، نجات دهیم تا عملگرایان متعهد کار را در دست بگیرند. امیدواریم دیگر شاهد رفیق‌بازی نباشیم و جوانان شایسته در رأس امور قرار گیرند.

-در دوره انتخابات معمولا ائتلاف‌هایی شکل می‌گیرد و تعهدهایی داده می‌شود و بعد حلقه‌هایی درست می‌شود؛ حلقه نیاوران، جماران، علم و‌ صنعت، امیدواریم دیگر شاهد اداره کشور با حلقه‌ها نباشیم و نان و آب مردم را به‌گروگان نگیرند.

-هرچند مراکز قانونی باید به تعهداتی که دولتمردان داده‌اند رسیدگی کنند، اما فراموش نکنیم که امیرالمومنین می‌فرمایند بیت‌المال را حتی اگر کابین زنان‌تان‌کرده باشید، باز خواهیم ستاند. عادت شده که وقتی دوره یک دولت تمام می‌شود، گفته می‌شود که دیگر تمام شد، درحالی اینطوری نیست. البته بزرگ‌ترین دادگاه، افکار عمومی است.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط