معصومیت چهره ریحانه پارسا در کودکی+ عکس

به گزارش رصد روز، علاقه به بازیگری از کودکی در وجود ریحانه پارسا بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. این بازیگر اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به ک...

به گزارش رصد روز، علاقه به بازیگری از کودکی در وجود ریحانه پارسا بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. این بازیگر اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید او در ای مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد. تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

این اولین باری نیست که ریحانه پارسا در مورد دوران کودکی و نوجوانی خود متن و استوری منتشر می کند و جنجال تازه ای به راه می اندازد. پیش از این هم او در میانه تابستان یک استوری و پست افشاگرانه برعلیه پدر و پدربزرگ اش منتشر کرده و اتهامات عجیبی را به آن ها وارد کرد. او اکنون هم به انتشار یک تصویر از کودکی کمتر دیده شده خود در اینستاگرام بسنده کرده است.

ریحانه پارسا این بار برخلاف دفعات قبل دست به افشاگری و طرح ادعا علیه خانواده اش نزد و دنبال کنندگان اش را متعجب ساخت.

ریحانه پارسا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار