مهدی اسماعیلی بدون سابقه فعالیت در صنعت بیمه رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، انتصابات عجیب و غریب در دولت ابراهیم رئیسی گویا نقطه پایان ندارد و این مسئله این روزها برای برای فعالان حوزه های مختلف ابهامات زیادی ایجاد کرده است. از انتصابات فامیلی و سفارشی تا انصابات بی ربط همگی نشان از شکا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، انتصابات عجیب و غریب در دولت ابراهیم رئیسی گویا نقطه پایان ندارد و این مسئله این روزها برای برای فعالان حوزه های مختلف ابهامات زیادی ایجاد کرده است. از انتصابات فامیلی و سفارشی تا انصابات بی ربط همگی نشان از شکاف بزرگ تصمیم گیری در دولت سیزدهم دارد. در جدیدترین این انتصابها شاهد هستیم مهدی اسماعیلی بدون سابقه فعالیت در صنعت بیمه رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد که این موضوع قطعا واکنش فعالان این صنعت را در پی خواهد داشت.

متأسفانه در این موارد برخی از باگهای قانونی به کمک کسانی می آیند که با اشراف به اینکه در حوزه مورد نظر فاقد پارامتر مهم و تعیین کننده تجربه هستند سعی در عقب نماندن از کسب سهمیه های مدیریتی دارند.

قطعا در صنعت بیمه افراد آگاه و کاربلدی وجود داشتند که توانایی آنها با توجه به رزومه و سوابقشان به خوبی حکایت از اشراف بر  این حوزه داشت اما انتصاب مهدی اسماعیلی یکبار دیگر ما را به خوانش انتصابات اخیر در دولت ابراهیم رئیسی دعوت می کند.

تصویر حکم مهدی اسماعیلی بدون سابقه فعالیت در صنعت بیمه رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد

مهدی اسماعیلی بدون سابقه فعالیت در صنعت بیمه رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط