موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین، در نشست هم اندیشی مدیران در استان فارس با اشاره به طرح تحول بانک در سال های اخیر گفت: طرح تحول بانک از سال 96 به صورت جدی آغاز و با تبیین نقشه راه جامعی اجرا شد. اقتدار مدیران ارشد بانک و توانمندی و ت...

 مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت گیرد.
وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه ریزی می شود .
سوادکوهی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
این نشست هم اندیشی در استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار