نارضایتی کادر درمان از طرح فروش مدیران خودرو + اسناد

اخیراً شرکت مدیران خودرو ( MVM  ) طرح فروش  X55  ویژه کادر درمان را دنبال می کند. این طرح موجب نارضایتی کادر درمان از طرح فروش مدیران خودرو شده که در ادامه جزئیات آن را می خوانیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تقدیر و تشکر از کادر درمان در شرایطی که بصورت خستگی ناپذیر در جهت سلامت عمومی جامعه و کاهش آمار تلفات کرونایی به صورت شبانه روز و تلاش می کنند موضوع قابل تحسینی است. این مسئله با شناخت ویژگیهای سفیدپوشان نظام سلامت جامعه بهتر و حرفه ای تر صورت خواهد گرفت. اما وقتی با دستاویز قرار دادن این موضوع سعی در تبلیغات یک برند داشته باشیم کمی باید نسبت به ابعاد مختلف آن تأمل کرد. تبلیغات با استفاده از کادر درمان بدون شناخت ظرفیتهای این بخش و تنها به جهت رقابت با سایرین نه تنها که پسندیده نیست بلکه حتماً مورد نقد قرار می گیرد. اخیراً شرکت مدیران خودرو ( MVM  ) طرح فروش  X55  ویژه کادر درمان را دنبال می کند. این طرح موجب نارضایتی کادر درمان از طرح فروش مدیران خودرو شده که در ادامه جزئیات آن را می خوانیم.

 

نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو

 

این طرح بصورت دریافت ۴۵ درصد پیش پرداخت و مابقی در اقساط ۶۰ ماهه دیده می شود. با مراجعه به سایت این شرکت خودرویی قیمت مدل ۱۴۰۰ این خودرو در مدل اکسلنت و اکسلنت اسپورت بین ۸۴۱ میلیون تا ۸۵۶ میلیون تومان است که با پیش پرداخت گفته شده بین ۳۷۸ تا ۳۸۵ میلیون دریافت می گردد. چیزی که این وسط جلب توجه میکند میزان بالای اقساط ماهیانه است که بین ۷ میلیون ۷۰۰ تا ۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومان متغیر خواهد بود. تا اینجای کار یک سؤال مطرح است اول اینکه این طرح برای کدام بخش از کادر درمان در نظر گرفته شده که تصور می شود با حقوقی پائین تر از مبلغ اقساط ماهیانه خواهند توانست از عهده پرداخت آن برآیند؟ بگذریم از اینکه در سایت مدیران خودرو نیز توضیحات و جزئیات بیشتری راجع به این طرح از جمله درصد سودی که به آن تعلق می گیرد گفته نشده.

 

نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو

 

برخی از کادر درمان نیز در صفحه اینستاگرامی مدیران خودرو با بیان انتقاد از این طرح بالا بودن اقساط ماهیانه را مورد اشاره قرار دادند و عده ای نیز با بیان اینکه هیچ فرقی بین طرح ویژه کادر درمان و سایر طرحهای فروش گذاشته نشده به گلایه پرداختند.

 

نارضایتی کادر درمان از طرح فروش مدیران خودرو این سؤال را مطرح می کند که چقدر در مورد این طرح ، کارشناسانه تحقیق شده بهتر بود مدیران خودرویی ها نام این طرح را به طرح ویژه پزشکان و جراحان متخصص تغییر می دادند تا شاید با این وضعیت تعداد زیادی از فعالان این بخش مانند پرستاران و کادر اداری بیش در این شرایط سخت و حقوق ناچیز بار روانی دیگری را متحمل نمی شدند.

 

بخشی از نارضایتی کادر درمان از طرح فروش مدیران خودرو که تصویر کامنت های آنان است را ملاحظه می کنید.

 

نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو نارضایتی کادر درمان طرح فروش مدیران خودرو

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار