ناز و عشوه روناک سریال نون خ خارج!/ عکس باور نکردنی از تغییرات خانوم بازیگر

عکسی از صهبا شرافتی بازیگر مشهور سریال نون خ در فضای مجازی پر بازدید شده است.

به گزارش رصد روز، صهبا شرافتی ، بازیگر سریال نون خ یک عکس با استایل بهاری در اینستاگرام منتشر کرد.

صهبا شرافتی (زاده ۸ مهر ۱۳۷۷)، بازیگر اهل سقز کردستان است. وی در مجموعه تلویزیونی نون خ، حضور داشته‌ است.

«بازخوردها بعد از فصل دوم خیلی عالی بود، مردم خیلی محبت داشتند و همه مرا حتی از زیر ماسک هم می‌شناختند. برایم هم جالب بود که یک سؤال همیشگی از من می‌پرسیدند و آن، این بود که در واقعیت همین قدر خشمگین هستم یا نه!؟ و من باید به همه توضیح می‌دادم که واقعیت با آنچه در سریال نمایش داده می‌شود فرق دارد.»

صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سقز در کردستان است. او در یکی از استوری‌هایش اخیراً خود را اکسوال معرفی کرده. اکسوال اصطلاحاً به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می‌شود که یک بَند کره ای- چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتیمنت تشکیل شد، او مسلط به زبان کره ای مییاشد.

صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال نون. خ از او تست گرفت و سعید آقا خانی (کارگردان) هم پذیرفت در این مجموعه، نقش «روناک»، خواهر زاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند. تکه کلام «دوغ یا نوشابه» وی در این مجموعه مدتی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد و علاوه بر تلویزیون تعداد بیشتری آن را دیدند و معروف شد.یدالله شادمانی در نقش پدر روناک بازی می‌کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار