نام بانک گردشگری با دلخوشی مردم عجین شده

در سالهای گذشته همواره روی پیراهن تیم های ملی والیبال و باشگاه پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس تهران همواره نام یک برند  به عنوان حامی مالی دیده می شد و آن هم بانک گردشگری بود. این بانک که در حال حاضر با سرمایه 15 هزار میلیارد ریال در بازار...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در سالهای گذشته همواره روی پیراهن تیم های ملی والیبال و باشگاه پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس تهران همواره نام یک برند  به عنوان حامی مالی دیده می شد و آن هم بانک گردشگری بود. این بانک که در حال حاضر با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال در بازار فرابورس فعالیت می کند دستاوردهای قابل توجهی را برای بخش های مختلف جامعه رقم زده که به صورت اجمالی به برخی از آنها اشاره می شود. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در سالهایی که به واسطه شرایط تحریمی گردش مالی بسیاری از بنگاههای خصوصی و دولتی تحت الشعاع قرار گرفته بود و حفظ سرمایه نصب العین بسیاری از نهادهای مالی بود بخش پرطرفدار جامعه یعنی ورزش که در این سالها به یقین جزو اولین دلخوشی مردم است با حمایت ویژه این بانک در میادین مختلف نقش آفرینی کرد.

تیم های والیبال کشورمان در رده های مختلف که همواره یکی از افتخار آفرینان ورزش کشور است با حمایت های مالی بانک گردشگری موفق شد ضمن استمرار موفقیتهای خویش چهره هایی قابل توجهی را به ورزش دنیا معرفی کند و هم اکنون شاهد حضور جمعی از بازیکنان تیم های ملی در کشورهای دیگر هستیم که جزو اثرگذارترین بازیکنان تیم های باشگاهی خود هستند. چرخه ارزش آفرینی با چاشنی ارزش افزوده موجب شد تا جدا از حضور پر رنگ در میادین بین المللی شاهد ترانسفر شدن برخی از بازیکنان به لیگ های معتبر باشیم که بی گمان یکی از نقاط عطف این موفقیت را باید در حضور بانک گردشگری دید.

گلایه بسیاری از تیم های ورزشی مبنی بر نبود حامی مالی و عدم نتیجه گیری آنها و یا نتایج مقطعی به وضوح نشان می دهد که حضور یک اسپانسر خوب در نتیجه گیری چقدر می تواند پر رنگ باشد. در این میان البته اولین بانک بانک تخصصی حوزه گردشگری اقدامات قابل توجه دیگری را هم ثبت کرد که حضور در مناطق محروم و ساخت ۲۵ مدرسه که بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز را در خود جای می دهد یکی از این موارد است.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز که طی سالهای گذشته موفق به کسب ۵ جام قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا شده از سال ۹۸ تا پایان سال ۱۴۰۱ که جزو دوره های طلایی این تیم محسوب می شود حضور بانک گردشگری را در کنار خود داشت موضوعی که باعث شد تا دغدغه ها و نگرانی های این تیم به مقدار قابل توجه کاهش پیدا کند و در سالهای همراهی این بانک شاهد حضور قدرتمند ارتش سرخ در میادین مختلف باشیم.

شاید برخی این پرسش را مطرح کنند که حمایت های ورزشی چه وزنه ای می تواند برای جامعه باشد؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت: ایجاد ارزش افزوده مهمترین انتظاری است که مدیران بخش های مختلف می رود اما گاهاً یا شاهد آن نیستیم یا چنین مسئله ای با کمترین غلظت ممکن  ایجاد می شود نگاهی به ابعاد موفقیت تیم های ورزشی و تأثیر آن در نشاط مردم آن هم در روزهای سخت اقتصادی به خوبی مؤید آن است که خلق چنین لبخندی ار هر کار دیگری ارزشمندتر است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط