نام کارت منزلت را باید کارت شرمندگی بگذاریم!

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با پرداختن به مراحل ارائه کارت منزلت گفت: این کارت مایه شرمندگی است نه منزلت. به گزارش رصد روز، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ا...

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با پرداختن به مراحل ارائه کارت منزلت گفت: این کارت مایه شرمندگی است نه منزلت.
به گزارش رصد روز، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اعطای کارت منزلت باید شأن و جایگاه دریافت کنندگان کارت حفظ شود، اظهار کرد: بخشی از مشکلات در این زمینه پس از تذکر بنده در چند ماه پیش رفع شد، اما بخشی از آن باقی مانده و افراد تنها می‌توانند به ۲ ایستگاه برای دریافت کارت مراجعه کنند؛ در حالی که در گذشته ۱۰ ایستگاه این کارت را ارائه می‌دهند.

وی افزود: اینکه فردی را مدام ببریم و بیاوریم، کارت منزلت است؟ نام این کارت را باید کارت شرمندگی بگذاریم چراکه جای تأسف است؛ تقاضای من این است که شهرداری هرچه سریعتر مشکل را در دو یا سه هفته برطرف کند و گزارش آن را در شورا ارائه دهد.

منبع:اکوایران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار