نمادهای شاخص ساز آستین همت را بالا زدند

با گذشت چندروز از اصلاح شدید بازار امروز شاهد برگشت روند مثبت به بازار بورس بودیم در این میان نمادهای شاخص ساز اتفاقات خوبی را برای بازار رقم زدند و با پر کردن حجم مبنا و رسیدن به مثبت 5 امیدواری را به اردوگاه بازار سرمایه برگرداندند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با گذشت چندروز از اصلاح شدید بازار امروز شاهد برگشت روند مثبت به بازار بورس بودیم در این میان نمادهای شاخص ساز اتفاقات خوبی را برای بازار رقم زدند و با پر کردن حجم مبنا و رسیدن به مثبت ۵ امیدواری را به اردوگاه بازار سرمایه برگرداندند. نمادهای شپنا ، شتران ، شبندر و شبریز که سبد دارا دوم را تشکیل می دهند در فاصله یک روز مانده تا عرضه دارا دوم سبز بودند تا از فردا با عرضه این صندوق شاهد اتفاقات بهتری هم در بازار باشیم. سایر نمادهای شاخص ساز نیز در بین پربیننده های امروز بازار قرار دارند که طبیعتاً اگر وضعیت فعلی ادامه دار باشد می توان امیدوار به برگشت آنها بود. فولاد ، فملی ، شستا و فارس از دیگر نمادهای تأثیر گذار در بازار امروز بورس بودند.

سایر نمادهای شاخص ساز نیز در همسایگی این نمادها در لیست پر بیننده های بورس قرار دارند: خودرو ، وتجارت ، خساپا از دیگر نمادهایی هستند که می توان لیدری آنها را در آینده ای نزدیک در بازار پیش بینی کرد. گفتنی است در پی ریزشهای اخیر شاخص خودرو نزدیک به ۵۰ درصد اصلاح را پشت سر گذاشت و از حالا به بعد باید شاهد رشد بی چون و چرای آنها باشیم.

اتفاقات اخیر بازار بورس هرچند که بسیاری را از ادامه فعالیت در بازار منصرف کرد اما نباید از خاطر برد که ماهیت بازار سرمایه نیاز به نگرش بلند مدت دارد که بررسیها حکایت از از این اتفاق دارد.

در بازار فرابورس نیز با قرار گرفتن نماد صبا در بین تأثیرگذارهای آن وضعیت خوبی در حال شکل گیری است. ذوب نیز از دیگر نمادهائیست که در این مدت اصلاحات زیادی را پشت سر گذاشته و حالا در کنار سایر نمادهای فلزی می تواند رشد خوبی را در بازار شروع کند. عرضه دارا دوم و سیاستهای دولت برای حمایت از بازار سبب خواهد شد تا روزهای آینده اخبار خوبی از بازار سرمایه داشته باشیم.

 

با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار