انتقاد تند عضو شورای شهر تهران از توئیت یکی از نمایندگان مجلس

نمی توانیم مردم را ساعتها را منتظر بگذاریم که شما تولید کنید

پرویز سروری در پاسخ به توئیت یکی از نمایندگان مجلس گفت: خوب بود قبل از اینکار با ما تماس می گرفتید تا شما را از برخی مسائل مطلع کنیم. حمایت از تولید در اولویت ماست اما رفاه و آسایش مردم باید در نظر گرفته شود 

به گزارش اختصاصی رصد روز، چند روز پیش بود که یکی از نمایندگان مجلس در توئیتی مدعی شده بود که شهرداری تهران برای ۷۹۱ واگن قراردادای را با یک شرکت چینی برای دو سال به امضا رسانده این نماینده مجلس با انتقاد از این رویه گفته بود که برخی از شرکتهای ما در سال توانایی تولید ۱۰۰۰ واکن را دارند. این نماینده مجلس در ادامه این توئیت نوشته بود اگر این قرارداد را افراد دیگری می بستند می گفتیم شورا و شهرداری اعتقادی به شعارسال ندارند اما حالا چه باید بگوئیم؟

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با انتقاد شدید از توئیت این نماینده مجلس گفت: من از همینجا اعلام می کنم که حاضرم با شما به هر شرکتی که مدعی هستید سر بزنیم و هرچقدر که توان تولید دارند شهرداری تهران با آنها قرارداد ببندد. آن چه که تابحال داشتیم ساخت واگنهای باری توسط ان شرکتها بوده یک واکن حمل مسافر در یکی از این شرکتها ساخته شده که آن هم هنوز رونمایی نشده. ما توانمندی شرکتهای داخلی استقبال می کنیم و اولویت ما حمایت از تولید داخلی است اما نمی توانیم مردم را ساعتها در صف انتظار نکه داریم تا شما تولید کنید. حضرت آقا هم فرمودند که ما باید توانمندیهای تولید داخلی را تبیین کنیم اما حالا که بعد از مدتها توقف وادرات اتوبوس زمینه ای فراهم شده بجای اینکه این موضوع را مثبت در نظر بگیریم چنین رفتاری را مشاهده می کنیم.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با گلایه از صدا و سیما تأکید کرد: ما در ابتدا از زحمات شما تشکر می کنیم که رویکردهای انقلابی خوبی دارید اما کجاست روحیه امیدبخشی شما؟ در حالی که شورا و شهرداری طی دوسال ظرفیتهای حمل و نقل را افزایش داده اند انتظار داشتیم که خبرهای خوبی در این زمینه تهیه شود اما می بینیم که صدا و سیما این تلاشها را در حد یک خبر حاشیه ای هم پوشش نداد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط