نوزاد عجیبی که همه را شگفت زده کرده است+ تصاویر

نوزادی در کشور ولز با مو‌هایی متمایز که هنگام شانه کردن حالت نمی‌گیرد در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی به دست آورده است. به گزارش رصد روز، آرلا لوئیس، اهل شهر بری ۱۰ هفته پیش نوزادی به دنیا آورد. مادرش آلیا وقتی بعد از اولین حمام موهایش...

نوزادی در کشور ولز با مو‌هایی متمایز که هنگام شانه کردن حالت نمی‌گیرد در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی به دست آورده است.

به گزارش رصد روز، آرلا لوئیس، اهل شهر بری ۱۰ هفته پیش نوزادی به دنیا آورد. مادرش آلیا وقتی بعد از اولین حمام موهایش به سمت بالا رشد کرد و متوقف نشد، شگفت زده شد.

او اکنون ۲۲ هزار طرفدار درشبکه‌های اجتماعی دارد و مادرش می‌گوید بسیاری از دنبال‌کنندگان این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا او سندرم موی غیرقابل کنترل دارد یا حساسیت به پروتئین گاوی.

مادر ۲۰ ساله آرلا در مورد مو‌های دخترش، گفت: این مو‌ها اصلاً حالت نمی‌گیرد. من سعی کردم آن را شانه بزنم، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. وقتی خیس است پایین می‌رود و دو دقیقه بعد از حمام مستقیماً بالا می‌رود.

آنها امیدوارند که مو‌های دخترشان برای سال‌های آینده به همین شکل باقی بماند.

در حالی که برخی از مردم این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا وضعیت مو به یک مشکل اساسی مربوط می‌شود، آلیا فکر نمی‌کند که چنین باشد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار