هانده ارچل از شروع بازیگری اش می گوید+ ویدیو

هانده ارچل بازیگر و مدل اهل ترکیه است.

به گزارش رصد روز،  به مناسبت اکران فیلم «مست عشق» که در آن هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون دختر مولانا ایفای نقش کرده است، سری زدیم به گفتگویی که او هشت سال قبل با تلویزیون ترکیه درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی‌اش داشته.

 هانده ارچل که این روزها روی پرده سینماهای ایران است ۳۰ سال دارد و اولین بار با سریال «دیوانه در کلاس درس دانشگاه» کار خود را آغاز کرد اما این سریالِ «دختران آفتاب» و نقش سلین ییلماز بود که او را به شهرت در ترکیه رساند و سپس با سریالهایی مثل «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» و «تو در خانه‌ام را بزن» به شهرتی بسیار در میان طرفداران سریال‌های ترکی در سرتاسر جهان رسید.

 

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد.

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در مجموعهٔ تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در مجموعهٔ تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در مجموعهٔ تلویزیونی حلقه در مقابل سرکان چای‌اوغلو، نقش عزیزه در مجموعهٔ تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در مجموعهٔ تلویزیونی تو در خانه‌ام را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد.

روابط عاشقانه هانده ارچل، بازیگر معروف ترکیه ای

معمولا یکی از جذاب ترین بخش های بیوگرافی بازیگران، بخش عاشقانه زندگی آنها می باشد که هانده آرچل نیز از این امر مستثنی نیست. آشنایی ارچل با اکین مرت دایماز در سال ۲۰۱۵ بسیار جنجالی شد اما بعد از دو سال از یک دیگر جدا شدند. این در حالی است که از سال ۲۰۱۸ هانده با یکی از خوانندگان مشهور در عرصه موسیقی پاپ در ترکیه به نام مورات دالکیلیج وارد رابطه شده و در حال حاضر نیز همچنان با یک دیگر می باشند. البته هانده و مورات برای مدتی از یکدیگر جدا شدند اما پس از فوت مادر ارچل، آنها بر دیگر به رابطه سابق خود باز گشتند.

 

فیلم های ارچل کدام اند؟

هانده ارچل تاکنون در فیلم های مختلف و در مقابل بازیگران معروفی به نقش آفرینی پرداخته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

۱- در سریال حلقه، در نقش مژده در مقابل سرکان چای اوغلو به بازی پرداخت.

 

۲- در سریال دختران آفتاب در نقش سلین در مقابل تولگا ساریتاش بازی نمود.

۳- در سریال تکه های شکسته در مقابل علی پیری و دیگر بازیگران مشهور از جمله انگین اکیورک و ارکان پتکایا به بازی پرداخته است.

 

۴- در سریال عشق حرف حالیش نیست در نقش حیات ازون در مقابل بوراک دنیز بازی نموده.

 

۵- در سریال مروارید سیاه در نقش هازال سانجاک در مقابل تولگاهان ساییشمان به نقش آفرینی پرداخته است.

 

۶- دیوانه در کلاس درس دانشگاه و … نیز از دیگر آثار معروف این هنرمند ترکیه ای می باشد.

 

 

هانده در مصاحبه اش از آرزوهایش می گوید

هانده ارچل در مصاحبه اش از آرزوی کودکی اش که بازیگری است، می گوید. آرزویی که هر چه بیشتر می گذشت بزرگ تر می شد و بالاخره در دوران دانشجویی از تصمیم خود مطمئن شد. هانده ارچل می گوید، به یکی از بزرگ ترین آرزوهایم یعنی بازیگری رسیده ام اما این باعث نمی شود تا دست از تلاش بکشم و متوقف شوم. در حال حاضر یکی دیگر از آرزوهای بزرگ او، نقش آفرینی در مقابل دو ستاره هالیوود به نام، لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ می باشد. وی می گوید. ارچل، سریال حلقه را بسیار متفاوت تر از دیگر سریال های خود می داند چرا که معتقد است زمانی که این فیلم به او پیشنهاد شد، از وضعیت روحی خوبی برخوردار نبوده و پس از این که به پیشنهاد مادرش در این سریال بازی می کند، حال روحی او نیز بهبود می یابد.

 

 

مصاحبه هانده ارچل

هانده ارچل در مصاحبه اش درباره علاقه زیاد خود به سفر و تفریح می گوید: حاضرم با هدفون، کتاب و کوله پشتی خود به کل دنیا سفر کنم. شخصیت من با تفریح آمیخته شده است. تقریبا همه افراد بعد از شنیدن کلمه مسافرت، یاد سفر به مکان های گردشگری میوفتن اما من عمق تفریح رو در یوگا و مدیتیشن میبینم اما به طور کلی، عاشق مسافرت و تفریح هستم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار