هسته معاملات بورس با اختلال شدید مواجه شد

در شرایطی که روز قبل شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد چشمگیر به یک میلیون و 546 هزار واحد رسیده بود امروز و در بحبوحه گمانه های زیادی که در مورد شاخص وجود داشت شاهد هستیم که هسته معاملات با اختلال شدید مواجه است و ثبت سفارشها به درس...

به گزارش رصد روز ، در شرایطی که روز قبل شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد چشمگیر به یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد رسیده بود امروز و در بحبوحه گمانه های زیادی که در مورد شاخص وجود داشت شاهد هستیم که هسته معاملات با اختلال شدید مواجه است و ثبت سفارشها به درستی انجام نمی گیرد. کارگزاری آگاه و کارگزاری تدبیرگران فردا با کندی بسیار زیادی روبرو هستند به طوریکه عملا نمی توان کاری در آنها انجام داد.

 

کارگزاری آگاه که چند روز قبل از دسترس خارج شده بود امروز هم روند بسیار کندی را پشت سر می گذارد ، تدبیرگران فردا نیز از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح با اختلال شدید مواجه است و پشتیبانی آنلاین این کارگزاری نیز پاسخگو نیست.

سؤالی که باید از مدیران این کارگزاریها پرسید این است که با توجه ضرر و زیان احتمالی این وضعیت که بسیاری از فعالان بازار سرمایه را متضرر میکند چه کسی تاوان زیان آنها را خواهد داد؟

کارگزاری آگاه برای جبران خسارت وارده به مشتریان خود چه اقدامی به جز خرید عرضه اولیه انجام داد؟

نوسان یک روزه برای آن دسته از مشتریانی که با رقمهای بالا در بازار بورس فعالیت می کنند با چنین نواقصی به رقمهای بسیار زیادی می رسد در حالیکه کارگزاریها برای جبران این موضوع معلوم نیست که چه راه حلی دارند؟

سالانه رقمهای بسیار بالایی در کارگزاریها به واسطه خرید و فروش در بورس جابجا می شود اما کیفیت خدمات این کارگزاریها نه تنها در شأن مشتریان نیست بلکه در موارد بسیار زیادی به ضرر آنهاست. منتظر پاسخ سازمان بورس و کارگزاریها در این مورد هستیم و جهت تنویر افکار عمومی منتظریم تا اقدامات صورت گرفته جهت جبران خسارات وارده به مشتریان اعلام شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار