هشدار جدی قاضی زاده به حقوقی ها در بورس

نایب رییس مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی بازار سرمایه توسط حقوقی ها و دستور رئیس قوه قضائیه گفت: بورس اولویت مجلس بوده و با همکاری قوه قضاییه به طور جدی این بازار را رصد خواهیم کرد.

به گزارش رصد روز ، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه با حقوقی‌های بازار سرمایه گفت: بورس اولویت مجلس بوده
و با جدیت آن را رصد خواهیم کرد. با توجه به شرایط ویژه، مردم دیگر تحمل بحران دیگری مانند بحران‌های گذشته را ندارند.

وی افزود: درست است که به قول دوستان رییس سازمان بورس کسی را مجبور به ورود به این بازار نکرده اما وقتی مسئولی صحبت از حمایت و کمک بازار می‌کند، مجوزی برای مردم به حساب می‌آید تا وارد میدان شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر نقدی به مصوبات دارید آن را در شورای عالی بورس مطرح کنید که در آن دو نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر حضور دارند. وقتی مصوبه قطعی شد ملزم به اجرای آن بوده و همه باید آن را اجرا کنید نه این‌که منافع یک دستگاه یا یک شرکت را در نظر بگیریم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: اینجا منافع ملی در میان بوده که ممکن است  با منافع اقتصادی مجموعه حقوقی متضاد باشد و یا آن را به طور کامل تامین نکند ولی قابل قبول نیست که به علت منافع اقتصادی شرکت، منافع ملی نادیده گرفته شود.

وی افزود: مجلس و قوه قضاییه به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و ابراهیم رئیسی هم دستور برگزاری این جلسه را صادر کرد تا به اظهارات دوستان حقوقی گوش کنیم و تاکیدات لازم را داشته باشیم . پس بعدا گلایه نکنید که چرا مجلس برخورد می‌کند!

 

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط