همدانچی یک انتخاب خوب برای بانک سپه / مرد کاربلد رسانه در روابط عمومی قدیمی ترین بانک کشور

به گزارش رصد روز ، انتخاب اهالی رسانه به سمت روابط عمومی سازمانها و نهادهای مختلف یک اتفاق خوب ولی نادر در کشور است. انتخاب افراد قدیمی و کاربلد رسانه در حوزه روابط عمومی اولا تابوی ارتباط محدود رسانه و سازمانهای مختلف را از بین می برد و ...

به گزارش رصد روز ، انتخاب اهالی رسانه به سمت روابط عمومی سازمانها و نهادهای مختلف یک اتفاق خوب ولی نادر در کشور است. انتخاب افراد قدیمی و کاربلد رسانه در حوزه روابط عمومی اولا تابوی ارتباط محدود رسانه و سازمانهای مختلف را از بین می برد و ثانیاً به ارتقای جایگاه اطلاع رسانی در کشور منجر می شود. هرچند گاهی مشاهده می شود که میدریت روابط عمومی برخی از سازمانها به دست افرادی سپرده می شود که تنها مسئول چشم گفتن هستند اما در عین حال برخی انتصابها در بخشهای مختلف حکایت از اجرای سیاستی درست و دوراندیشی میدهد موضوعی که در انتصاب همدانچی به عنوان مدیر روابط عمومی بانک سپه شاهد بودیم.

همدانچی برای اهالی رسانه یک نام آشنا و یک برند شناخته شده است، مدیرکل سیاسی خبرگزاری تسنیم، مدیرعاملی خبرگزاری آنا و فعالیت در خبرگزاری و رسانه‌های مختلف بخشی از سوابق ارزشمند همدانچی در فضای رسانه ای کشور است. حضور در دانشگاه آزاد و اراده او برای حل مسائل بین منتقدان و دانشگاه نشان داد که حضورش در سمت روابط عمومی دانشگاه آزاد تنها مربوط به یک صندلی نمی شد و او بارها به عنوان یک مسئول متعهد گره های مختلفی را باز کرد. 

با تغییرات مدیریتی بانک سپه هرچند که نام افراد مختلفی به عنوان مدیریت روابط عمومی بانک سپه شنیده می شد اما در نهایت سکان این سمت حساس به فردی آگاه و آشنا به امور سپرده شد تا امیدواری نسبت به وضع تغییرات مثبت و حرکت به سمت روزهای پربار در قدیمی ترین بانک ایران بیش از گذشته شود.

پایگاه خبری تحلیلی رصد روز حسن این انتخاب را به همار قدیمی رسانه ای ، مجموعه بانک سپه و فعالان رسانه تبریک گفته و امیدواریم در سایر سازمانها نیز شاهد چنین انتخابهای گره گشایی باشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط