هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است

وزیر نفت به بیان جزئیاتی از اختلال در عرضه سوخت در جایگاه‌ها و همینطور قیمت بنزین در سال 1403 پرداخت.

به گزارش رصد روز، جواد اوجی، وزیر نفت، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پیرامون بحث حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت گفت: صبح دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ در تعدادی از جایگاه های کشور عملیات سوخت رسانی متوقف شد. بلافاصله در شرکت پخش ستاد بحران تشکیل دادیم و با بسیج کردن ۲۲ هزار نفر از همکاران در همان ساعات اولیه نسبت به رفع این ایراد پیش آمده اقدام کردیم و عملیات سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها به صورت دستی برقرار شد و از عصر هم سامانه کارت سوخت در ۷۸ درصد جایگاه‌ها بالا امد و در حال حاضر فعال است.

اوجی با تاکید بر اینکه افرادی که در این حمله سایبری نقش داشتند، قصد عصانی کردن مردم را داشتند ولی ما با کار جهادی کاری کردیم که خیلی‌ها متوجه این موضوع نشدند، به کنایه عنوان کرد: اسم عملیاتشان را گنجشک گذاشته‌اند اما خبر ندارند در سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک. او در ادامه به موضوع انتقال کارت سوخت به کارت ملی یا کارت بانکی نیز اشاره کرد و عنوان کرد که این امر در حال ارزیابی است.

وزیر نفت در خصوص سوالی پیرامون قیمت بنزین در سال آینده، گفت: هنوز برنامه هفتم نهایی نشده است، پس از نهایی شدن آن، درباره قیمت بنزین اظهارنظر می‌کنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار