هوادار سپاهان آمد و فحش داد و تمام!+ جزئیات

در فضای مجازی هم عده‌ای مشخص که معلوم است از کجا خط می‌گیرند با هشتگ روز سیاه فوتبال به دنبال منع شدن حضور زنان در استادیوم‌ها هستند.

به گزارش رصد روز، بازی‌های لیگ برتر ایران هیچ کیفیت فنی خاصی ندارد و تماشاگران را دل‌زده و مایوس می‌کند اما ظاهرا برای برخی‌ها که می‌خواهند فشارها و محدودیت‌ها را بیشتر کنند خیلی هم سودمند می‌باشد، مثلا چهارشنبه هفته گذشته که دو بازی حساس در جریان بود و هیچ آورده فنی  و جذابیتی هم نداشت اما برخی از فرصت استفاده کردند و ادامه خواسته‌های قبلی مبنی بر ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها را با شدت بیشتری اجرایی کردند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک هوادار مشکوک تیم سپاهان خیلی راحت یک ویدئو ضبط کرد و این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به راحتی وایرال شد و بعد متعاقب این ویدئو جریان سازی‌های رسانه‌ای شکل گرفت که خبر از این می‌دهد که می‌خواهند حضور خانم‌ها در استادیوم‌ها را محدودتر از اینی که الان هست کنند؛ لازم به دکر است همین الان هم خانم‌ها در یک جایگاه خاص می‌نشینند و حضوری نرمال را در ورزشگاه‌ها ندارند. هر هفته هم شورای تامین یک استان به طور مستقل تصمیم می‌گیرد اجازه حضور خانم‌ها به ورزشگاه را ندهد؛ این هفته هم قائم‌شهر طی یک تصمیم عجیب اجازه ورود خانم‌ها برای دیدن بازی نساجی مقابل پرسپولیس نداد که این تصمیمات فضای رسانه‌ایش توسط  رسانه‌هایی مثل فارس، کیهان، همشهری و رجانیوز گرفته می‌شود و در این چند روز ادامه داشته است.

روزنامه کیهان درباره این موضوع امروز نوشت: مسئله تلاش برای برجسته کردن مطالبه کاذب حضور زنان در ورزشگاه‌ها را باید در ادامه تلاشی پر دامنه دانست که در سال‌های اخیر تلاش می‌کند، این باور غلط را در ذهن دختران و زنان جامعه وارد کند که سقف موفقیت و کرامت زن، شبیه شدن به مردان در رفتار و پوشش و… است.

روزنامه همشهری هم در صفحه اول خود کاملا به موضوع اتفاقات بازی چهارشنبه شب و موضوع حضور خانم‌ها در استادیوم پرداخت.

 

در فضای مجازی هم عده‌ای مشخص که معلوم است از کجا حط می‌گیرند با هشتگ روز سیاه فوتبال به دنبال منع شدن حضور زنان در استادیوم‌ها هستند.

 

کاربر یگانه خدامی با انتشار توئیتی در واکنش به هجمه‌ها علیه حضور خانم‌ها در استادیوم نوشت: کیهان: «دیدید ورود زنان به ورزشگاه ها غلط بود؟ حوادث بازی پرسپولیس-سپاهان دلیل خوبی بود که زنان به استادیوم نیایند.»

هنوز باورتون نشده که کل قضیه پروژه بوده؟

فرهاد گوی‌آبادی هم اینگونه نوشت: تو دو سه هفته اخیر همه اتفاقایی که تو ورزشگاه‌ها افتاد خیلی خیلی تصادفی و بدون برنامه‌ریزی اینجوری بود که تهش بیان بگن ورود بانوان به ورزشگاه اشتباه بوده!

سعید هم در مورد واکنش‌های اخیر در مورد حضور دختران در ورزشگاه‌ها نوشت: از اول هم مشخص بود که حوادث چند وقت اخیر در مورد بانوانی که به استادیوم ها میان، یک پروژه است و جیمی جامپ دختر و پیرمرد سپاهانی و حتی زنانی که به سپاهانی ها فحش میدادن پروژه بگیرن. راه داره براشون تسهیل میشه تا دوباره زنان رو از ورود به استادیوم ها منع کنن

در هر صورت این فوتبال که ما مشاهده می‌کنیم شام و ناهارش هیچی، اما آفتابه لگنش هفت دست برای آنها آورده داشته است.

حالا البته باید منتظر تحولات پیش رو بود، به هر حال قبعید است جامعه تن به تغییراتی بدهد که بوی بازگشت به گذشته را می‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار