واکنش تلخ برزو ارجمند به فوت ناگهانی رضا داوودنژاد+ عکس

برزو ارجمند در یک پست اینستاگرامی به فوت رضا داوودنژاد واکنش نشان داد.

به گزارش رصد روز، برزو ارجمند با انتشار عکسی از پدرش، انوشیروان ارجمند در کنار رضا داوودنژاد چنین نوشت: «رضا، تمام عکسای مراسم رفتنت و دونه به دونه نگاه کردم و اشک ریختم، تو این چند روز همش تو خاطراتمون زندگی کردم، چه خوب که هرجا بودی شادی بود و خنده، رضا، دم رفقامون گرم که اینقدر مشتی هستن، اینقدر آقا و بامعرفت هستند. رفقا سایه‌تون مستدام که همتون برای خداحافظی با رضا بودین رضا خیلی دلتنگت می‌شیم، خدا به پدرت، زهرا، خانواده‌ی همیشه مهربانت، دوستانت و غزل همیشه عزیز صبر بده سلام من و به بابام برسون.»

 

برزو ارجمند (زادهٔ ۷ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده است. او از جمله هنرمندانی بود که به دنبال‌ اعتراضات مردمی خیزش ۱۴۰۱ ایران از کشور خارج و به جمع معترضان ایرانی خارج از کشور پیوست.

برزو ارجمند برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و سه دریافت کرد. همچنین برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگری از جشن حافظ شد. برزو ارجمند برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

به دنبال اعتراضات مردمی در خیزش ۱۴۰۱ ایران، برزو ارجمند به همراه احسان کرمی در آذر ۱۴۰۱ به جمع معترضان خارج از ایران پیوستند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار