واکنش سلبریتی ها به افشاگری جنجالی شبنم فرشادجو

به گزارش رصد روز ، واکنش سلبریتی ها به افشاگری جنجالی شبنم فرشادجو  ابهام برانگیز بود. پس از ادعای جنجالی شبنم فرشادجو نسبت به ۵ مرد سینمای کشور که آنها را متعارض معرفی نمود برخی از چهره ها نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند و با پسندیدن ا...

به گزارش رصد روز ، واکنش سلبریتی ها به افشاگری جنجالی شبنم فرشادجو  ابهام برانگیز بود. پس از ادعای جنجالی شبنم فرشادجو نسبت به ۵ مرد سینمای کشور که آنها را متعارض معرفی نمود برخی از چهره ها نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند و با پسندیدن این پست شائبه هایی را ایجاد کردند.

چهره هایی مانند شاهین صمدپور، هانیه توسلی ، احسان کرمی ، سام درخشانی ، هنگامه قاضیانی ، و بهنوش بختیاری از چهره هایی بودند که این پست اعتراضی را پسندیدن تا با همزمان با معرفی آن چهره ها از سوی فرشادجو ابهام همراهی آنان در این خصوص شکل گیرد.

واکنش سلبریتی ها

واکنش سلبریتی ها به ادعای جنجالی شبنم فرشادجو

چند روز پیش این چهره در یک افشاگری جنجالی از ۵ مرد سینمای کشور نام برد و از بقیه خواست اگر این افراد را فالو دارند خانم بازیگر را آنفالو کنند. در عین حال بررسی صفحه شخصی این چهره ها نشان میدهد که آنان هیچ واکنشی نسبت به این ادعا نکردند و البته مهدی کوشکی بسته بودن کامنتهای صفحه اینستاگرامش سؤالاتی را به ذهن متبادر می کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار