واکنش شهرداری منطقه یک به سکانسی از سریال یاغی | پای زباله‌های این منطقه در میان است

به گزارش رصد روز،  روابط عمومی شهرداری منطقه یک ضمن تشکر از ساخت مجموعه تلویزیونی پرمخاطب در خصوص پخش دیالوگی در قسمت ۱۱ آن که به واگذاری رابطه‌مند جمع آوری ضایعات و زباله شهرداری منطقه یک اشاره می‌کند، توضیحاتی ارائه کرد. در سکانسی از قس...

به گزارش رصد روز،  روابط عمومی شهرداری منطقه یک ضمن تشکر از ساخت مجموعه تلویزیونی پرمخاطب در خصوص پخش دیالوگی در قسمت ۱۱ آن که به واگذاری رابطه‌مند جمع آوری ضایعات و زباله شهرداری منطقه یک اشاره می‌کند، توضیحاتی ارائه کرد.

در سکانسی از قسمت ۱۱ این سریال، شخصیت اسی قلک می‌گوید: « دم بچه‌های شهرداری منطقه یک رو ببین، بگو پیمانکاری ضایعات و زباله‌شون رو بدن به ما، شما نمی‌دونید که زباله‌های منطقه یک توش طلائه طلا! »

در جوابیه شهرداری منطقه یک آمده است : کلیه انعقاد قراردادها و معاملات در شهرداری تهران با طی تشریفات و مراحل قانونی در مناقصه و مزایده انجام می‌شود و طبق ماده ١٣ آیین نامه معاملات شهرداری تهران اعضای ۵ نفره کمیسیون مناقصه و مزایده در جلسه مذکور تحت نظر ادارات نظارتی حاضر و وفق ضوابط بررسی و برنده را اعلام می‌کنند که طبق آن با پیمانکار برنده در چهارچوب ضوابط، قرارداد منعقد و واگذار می‌شود و هیچگونه قرارداد پسماند خشک و تر، رفت و روب و … در خارج از این چارچوب واگذار نمی‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار