“وبصادر” سومین نماد برتر گروه بانکی

بررسی ها نشان می دهد که نماد وبصادر از حیث بازدهی و نقدشوندگی در سه ماهه گذشته سومین نماد برتر گروه بانکی است به گزارش اختصاصی رصد روز، نوسانات بازار سرمایه در دو ساله گذشته اگرچه باعث بروز مسائل و گلایه هایی در بین سهامداران شده اما بررس...

بررسی ها نشان می دهد که نماد وبصادر از حیث بازدهی و نقدشوندگی در سه ماهه گذشته سومین نماد برتر گروه بانکی است

به گزارش اختصاصی رصد روز، نوسانات بازار سرمایه در دو ساله گذشته اگرچه باعث بروز مسائل و گلایه هایی در بین سهامداران شده اما بررسی رویکرد برخی از نمادهای فعال در بزرگترین بازار پولی مالی کشور نشان می دهد که هرچند موج برخی از تغییرات چالش هایی را خصوصاً برای سهامداران خرد ایجاد کرده اما این نمادها با استقرار ساز و کاری مناسب نه تنها باعث شدند تا سرمایه سهامدارانشان با کاهش مواجه نشود بلکه با رشد منطقی سرمایه در یکسال گذشته اعتماد سهامداران را بیش از گذشته جلب کردند و به نظر می رسد با رویکرد فعلی باید شاهد اتفاقات بهتری نیز در برخی نمادهای معاملاتی باشیم.

نتایج حاکی از آنست که با ارتقاء شاخصهای مالی بسیاری از بانکها در یکی دو سال گذشته گروه بانکی یکی از قابل اعتناترین گروههای معاملاتی بازار سرمایه است که توانسته کمترین نوسانات منفی را داشته باشد و البته در فصل حضور پر رنگ بانکهای کشور در طرحهای اقتصادی توجه به نمادهای بانکی بیش از گذشته به نظر می رسد.

وبصادر نماد قابل اعتماد سهامداران 

در حالیکه بانک صادرات نه ماهه سال جاری را با سود خالص یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی پشت سر گذاشت و طی این مدت موفق شد شاخصهای قابل توجهی را در گزارشات مالی جابجا کند بررسی نمادهای بانکی فعال در بازار سرمایه نیز حکایت از دستاورد قابل توجه نماد وبصادر دارد.

بانک صادرات که در دو سال گذشته تغییرات قابل توجهی را در تراز مالی خود ایجاد نموده و جزو اولین بانکهایی بود که با اصلاح ساختار از زیان به سمت سودآوری حرکت کرد مورد توجه فعالان اقتصادی و سهامداران قرار دارد.

بررسی نمادهای گروه بانکی در سه ماهه گذشته از حیث بازدهی و نقدشوندگی حکایت از آن دارد که نماد وبصادر با ۵۲.۰۱ درصد سومین نماد برتر گروه بانکی از این جهت است و نمادهای سمایه و سینا در رتبه های اول و دوم قرار دارند.

وبصادر در شرایطی این عنوان را برای خود می بیند که در ۶۰ روز گذشته معاملاتی نیز با بازدهی ۴۷.۷ درصد در بین پنج نماد اول گروه بانکی دیده می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار