وسینا بهترین وبملت ضعیف ترین عملکرد گروه بانکی را داشتند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه گروه بانکی شاهد خروج ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول حقیقی بود در این میان نماد وبملت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خروج پول حقیقی را ثبت کرد که در مقابل نماد وسینا با ورود ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه گروه بانکی شاهد خروج ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول حقیقی بود در این میان نماد وبملت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خروج پول حقیقی را ثبت کرد که در مقابل نماد وسینا با ورود ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقبال خوبی را در روز ریزش گروه بانکی داشت. 

امروز حقیقی های نماد وبملت در مجموع ۱۱۴ میلیون و ۹۹۷ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در مقابل ۱۵۳ میلیون و ۶۳۵ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند. حقوقی های این نماد بانکی ۵۰ میلیون و ۸۵۸ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در مقابل ۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزار برگه سهم را فروختند.

این نماد بانکی امروز با قیمت پایانی ۳ هزار و ۴۸ ریال و با منفی ۳.۹۱ ردصد به کار خود پایان داد. صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی ملت به تعداد سهام خود ۲ میلیون سهم اضافه کرد.

در نماد وسینا نیز امروز حقیقی ها ۷ میلیون و ۱۴۶ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند و خریدار ۷ میلیون و ۴۶۳ هزار برگه سهم بودند. حقوقی های این نماد بانکی در شرایطی که امروز این سهم با قیمت پایانی ۲ هزار و ۱۶۶ ریال و با منفی ۱.۷۷ درصد بسته شد ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار برگه سهم را فروختند و درمقابل ۲ میلیون برگه سهم را به سبد سهام خود اضافه کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار