پاداش ۸۰۰ میلیون تومانی اعضای هیئت مدیره بیمه البرز

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]بیمه البرز که در گزارشات قبلی در خصوص برخی ابهامات مربوط به اعضای هیئت مدیره آن صحبت شد در جدیدترین بررسی ها از دریافت پاداش ۸۰۰ میلیو...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]بیمه البرز که در گزارشات قبلی در خصوص برخی ابهامات مربوط به اعضای هیئت مدیره آن صحبت شد در جدیدترین بررسی ها از دریافت پاداش ۸۰۰ میلیونی اعضای هیئت مدیره اش خبر می دهد. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز، اعضای هیئت مدیره بیمه البرز طی چندماهه اخیر آبستن اخبار بودند. هرچند که حمایت برخی رسانه ها از بنگاههای خصوصی مانع از انتشار اخبار انتقادی درباره آنان می شود اما در عین حال این رویه اشتباه باعث نخواهد شد تا موضوع شفافیت در خصوص بنگاههای خصوصی توسط سایر رسانه ها کان لم یکن باقی بماند.

در گزارش قبلی در خصوص بیمه البرز به مسئله مجید نادری عضو هیئت مدیره این شرکت بیمه ای اشاره شد و از او به عنوان ابوالمشاغل هیئت مدیره بیمه البرز نام برده و مستندات آن ارائه گردید( اینجا بخوانید). بررسی ها نشان می دهد برای اعضای هیئت میدره بیمه البرز با مصوبه مجمع دوم تیرماه سال جاری ۸۰۰ میلیون پاداش در نظر گرفته و جهت تقسیم در بین این اعضا در اختیار رئیس هیئت مدیره قرار داده شد.

به این ترتیب مجموع پاداش های هیئت مدیره بیمه البرز برای سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسید. گفتنی است اعضای هیئت مدیره بیمه البرز در پایان سال ۹۹ نیز ۶۸۰ میلیون تومان پاداش دریافت کرده بودند.

پاداش اعضای هیئت مدیره بیمه البرز

*هرگونه کپی برداری از این گزارش تنها با ذکر منبع مجاز می باشد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار