پاسخگویی سریع وجامع به نیازهای مشتریان با بانکداری جامع در بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اصلاح فرآیندها و توجه به خرد جمعی را یکی از مزایای حاکمیت شرکتی برشمرد

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی موسوی زاده عضو هیات مدیره این بانک در سفر به استان اصفهان که به همراه مدیر امورشعب منطقه یک کشور انجام شد، با اشاره به حاکمیت شرکتی  به عنوان یکی از به روز ترین شیوه های بانکداری نوین در سطح جهان گفت:  بانک ملی ایران از یک سال گذشته در مسیر پیاده سازی حاکمیت شرکتی قرار گرفته است .
وی اولین گام جدی در این مسیر را بازنگری و تفکیک وظایف و اختیارات دانست و تاکید کرد:  بانک ملی ایران  نگاه ویژه ای به ایجاد زیرساخت ها و نیاز سنجی مشتریان در سطوح مدیریت کلان دارد و این امر باعث شده تا توجه بیشتری نسبت به پیاده سازی صحیح حاکمیت شرکتی صورت پذیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران یکی از مزایای حاکمیت شرکتی را تمرکز بر اصلاح فرآیندها و توجه به خرد جمعی برشمرد و با اشاره به ایجاد معاونت بانکداری جامع در این بانک بیان داشت: در این شیوه از بانکداری تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی های مشتری مدارانه ( بانکداری شرکتی ، بانکداری تجاری و بانکداری خرد ) ، به بهترین ، سریع ترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده می شود و راه حل های متنوع و اثر بخشی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار مشتریان در اختیار آنها قرار می گیرد.

در ادامه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران به جشنواره تلاش ملی اشاره کرد و ادامه روند مطلوب جشنواره تلاش ملی را مستلزم تداوم همکاری و تلاش همه جانبه تمام سطوح بانک برشمرد و تلاش حداکثری کارکنان در راستای اهداف ابلاغی را خواستار شد .

محمد نورآزادی رئیس اداره امورشعب استان اصفهان بانک ملی ایران  نیز ضمن تقدیر  از حضور مدیران ارشد بانک در استان به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بانک ملی ایران در استان اصفهان و سهم آن از بازار شبکه بانکی استان پرداخت و از ظرفیت بالای این استان در ارائه خدمات اعتباری و انواع ضمانتنامه ها خبر داد.

وی  یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در طرح تلاش ملی و جذب منابع را توجه و تمرکز بر مزیت های رقابتی و پتانسیل های بالقوه صنعتی ، فرهنگی و اقتصادی استان برشمرد و توجه ویژه مدیران بانک به این مهم را خواستار شد .

در پایان  روسای شعب ممتاز و حوزه های استان اصفهان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شد.

شایان ذکر است در پایان جلسه از عملکرد اداره امورشعب استان اصفهان ، شعب و حوزه های برتر استان با اهدای لوح، تقدیر شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار