پرداخت بیش از ۴,۰۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در اسفند ماه سال ۱۴۰۱

بانک رفاه کارگران در اسفند ماه سال گذشته بیش از ۴,۰۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، بانک ر...

بانک رفاه کارگران در اسفند ماه سال گذشته بیش از ۴,۰۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، بانک رفاه کارگران در اسفند ماه سال گذشته در مجموع ۲,۹۵۳ فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۴,۰۵۳ میلیارد ریال پرداخت کرده‌ است.

براساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد ۲۲,۰۵۴ متقاضی نیز تا پایان روز چهار‌شنبه ۱۶ فروردین ماه سال جاری در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از بانک رفاه کارگران قرار دارند.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال گذشته در مجموع ۴۰,۶۹۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۵۵,۶۴۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط