پرداخت بیش از ۴۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک صادرات طی ۸ ماه

بانک صادرات که طی ۸ ماهه سال جاری درآمد حاصل از تسهیلات خود را به بیش از ۲۶۰ هزار میلیارد رسانده بود در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عملکرد خوبی را ثبت کرد.  به گزارش اختصاصی رصد روز، روند رو به رشد بانک صادرات پس از تغییرات مدیریتی همچنان ا...

بانک صادرات که طی ۸ ماهه سال جاری درآمد حاصل از تسهیلات خود را به بیش از ۲۶۰ هزار میلیارد رسانده بود در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عملکرد خوبی را ثبت کرد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز، روند رو به رشد بانک صادرات پس از تغییرات مدیریتی همچنان ادامه دارد و جدا از حضور این بانک در سایر عرصه های اقتصادی، تسهیلات اعطایی آن در کنار کنترل منابع مالی رو افزایش نشان می دهد.

بانک صادرات که در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۶۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده بود در ردیف تسهیلات قرض الحسنه بسیار درخشان حاضر و طی ۸ ماه موفق به پرداخت ۴۳۴ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش شد.

گفتنی است میزان کل تسهیلات پرداختی بانک صادرات در آبان ماه ۳۶۷ هزار و ۶۵ میلیارد ریال بوذ که از این مقدار بیش از ۱۶ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال آن به تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده شد.

اهمیت این مسئله بدان جهت است که طی چندوقت اخیر گلایه های زیادی از نظام بانکی کشور در خصوص عدم تعامل بانکها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وجود داشت و مشتریان زیادی اذعان داشتند که برخی بانکها در پرداخت تسهیلاتی مانند ازدواج و فرزندآوری همکاری لازم را ندارند. پرداخت این سطح از تسهیلات در یک بانک علاوه بر اینکه موجب حرکت در مسیر درست وظایف بانکی و تکریم مسئولیتهای اجتماعی خواهد بود باعث خواهد شد تا با ایجاد فضای رقابتی پین پرداخت این نوع از تسهیلات افزایش پیدا کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار