پرونده این واحد های مسکن مهر به زودی بسته می شود+ جزئیات

به گزارش رصد روز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بجز پردیس و هشتگرد، پروژه مسکن مهر در سایر شهرهای جدید از جمله پرند تا پایان سال به اتمام می‌رسد و از خرداد سال آینده هم فرآیند افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد.  علیرضا جعفری اظها...

به گزارش رصد روز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بجز پردیس و هشتگرد، پروژه مسکن مهر در سایر شهرهای جدید از جمله پرند تا پایان سال به اتمام می‌رسد و از خرداد سال آینده هم فرآیند افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد.

 علیرضا جعفری اظهار کرد: در راستای برنامه‌ی تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود. این برنامه در سایر شهرها از جمله هشتگرد، پرند، صدرا و ایوانکی نیز در دستور کار قرار دارد. در هشتگرد ۱۲۰۰ واحد را تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

وی افزود: بجز هشتگرد و پردیس، تا پایان امسال واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر که به صورت موردی از دوره‌های قبل باقی‌مانده بود به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در شهر جدید پرند ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر تا آخر سال افتتاح و پرونده‌ی مسکن مهر در این شهر بسته می‌شود.

به گفته جعفری، در سال ۱۴۰۲ هم فرآیند افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود. خردادماه ۵۰۰ واحد را افتتاح می‌کنیم و هر سه ماه یک بار ۵۰۰ واحد را به بهره‌برداری می‌رسانیم. سرعت طرح نهضت ملی مسکن، وابسته به آورده متقاضیان است. هرچه زودتر آورده را تکمیل کنند به همین نسبت عملیات اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها تسریع می‌شود.

مطالب مرتبط