پروژه ایران باید با سرعت و کیفیت بالا اجرا گردد

دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در جریان بازدید از پروژه ایران شهر تبریز : پروژه ایران باید با سرعت و کیفیت بالا اجرا گردد به گزارش رصد روز  ، روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل...

دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در جریان بازدید از پروژه ایران شهر تبریز : پروژه ایران باید با سرعت و کیفیت بالا اجرا گردد

به گزارش رصد روز  ، روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ، دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن درجریان بازدید از پروژه ایران شهر تبریز با اشاره به اهمیت پروژه اظهار داشت : پروژه ایران یکی از پروژه های پربازده و با موقعیت مکانی مناسب است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد : کیفیت ساخت مطلوب در کنار سرعت تکمیل پروژه ها یکی از اهداف اصلی شرکت سرمایه گذاری مسکن است که در دوره جدید مدیریت این شرکت به آن تاکید داریم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن ابراز امیدواری کرد : با اجرای پروژه ایران و اتمام به موقع آن  میتوان در جهت رشد و تعالی ، عمران و آبادانی کشور گام های موثری برداشت.

دکتر جواهری در بازدید از پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پروژه و روند عملیات اجرائی آن قرار گرفت.

پروژه ایران طی تفاهم نامه و عقد قراردادی در ۶ اردیبهشت ماه سالجاری در حاشیه سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در تبریز فیمابین شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و تعاونی مسکن بهاسازان ماندگار سیمرغ منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار