پیام احساسی ” سوارز” برای ” مسی”+ عکس

به گزارش رصد روز، هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.   لوئیس سوارز از جمله بازیکنانی است که بعد از ترک بارسلونا نیز دوستی خود را با لیونل مسی ادامه داد و ارتباط بسیار نز...

به گزارش رصد روز، هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.

 

لوئیس سوارز از جمله بازیکنانی است که بعد از ترک بارسلونا نیز دوستی خود را با لیونل مسی ادامه داد و ارتباط بسیار نزدیکی با این فوق ستاره دارد. مهاجم اروگوئه که تیم ملی کشورش وداع زودهنگامی از جام جهانی داشت، بعد از فینالیست شدن آرژانتین، به تحسین شماره ده افسانه‌ای این تیم پرداخت.

تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ موفق شد کرواسی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. لیونل مسی مثل دیگر بازی های این دوره، نقش مهمی در کسب پیروزی داشت. او یک گل زد، یک پاس گل داد و برای سومین بازی متوالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا هستی، هسته نمی شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می دهد، ایستاده و تشویقش کنند.

پیام زیبا و احساسیِ «لوئیس» برای جناب «لیونل»

تیم های ملی آرژانتین و اروگوئه تا کنون دو بار موفق به فتح جام جهانی شده اند. در صورتی که شاگردان اسکالونی بتوانند بازی فینال را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، بعد از برزیل و بالاتر از اروگوئه به دومین تیم پرافتخار امریکای جنوبی در تاریخ جام‌های جهانی تبدیل خواهند شد. حتی با وجود این شرایط نیز سوارز بازهم به تحسین مسی پرداخته و به نوعی خود را هوادار او معرفی کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط