پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت

شرکت ها و سازمان ها برای بقا و تداوم فعالیت خود نیاز به برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای، منابع انسانی متعهد به سازمان، متخصص، تلاشگر، کارآمد و پویا دارند، تا بتوانند در حوزه فعالیت خود همواره در مسیر رشد و ارتقای دایمی حرکت نمایند. به گزار...

شرکت ها و سازمان ها برای بقا و تداوم فعالیت خود نیاز به برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای، منابع انسانی متعهد به سازمان، متخصص، تلاشگر، کارآمد و پویا دارند، تا بتوانند در حوزه فعالیت خود همواره در مسیر رشد و ارتقای دایمی حرکت نمایند.

به گزارش رصد روز، اینک که در آغاز بیستمین سال فعالیت شرکت بیمه پارسیان قرار داریم، به همین مناسبت به همه ارکان شرکت تبریک می گویم.

سهامداران، کارکنان، نمایندگان و بیمه گزاران بیمه پارسیان همواره در مجموعه سیستمی فعال و حرفه ای، بهترین ها را برای این شرکت رقم زده اند و رشد شرکت و ارتقای آن از تمام جنبه ها همواره گویای این مطلب بوده و آمارها نیز نشان دهنده اینست که بیمه پارسیان از نمونه های بسیار موفق شرکت های بیمه خصوصی کشور می باشد و همواره در ارایه بهترین خدمات بیمه ای و سود آوری در رتبه عالی قراردارد و اکنون که بیستمین سال فعالیت خود را آغاز نموده با افتخار می توان اعلام کرد که از توانمندترین شرکت های بیمه کشور هستیم که در ارایه خدمات در همه انواع رشته های بیمه ای و بصورت کاملا حرفه ای رفتار می نماییم.

به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل، روز ۲۸ اردیبهشت ماه، سالگرد تاسیس شرکت را به کلیه اعضای محترم خانواده بزرگ بیمه پارسیان (سهامداران، کارکنان، نمایندگان و بیمه گزاران) تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در ادامه راه نیز با  توان و تلاش مضاعف و در کنار هم بتوانیم بهترین ها را برای شرکت بیمه پارسیان رقم بزنیم. و من ا… توفیق

هادی اویارحسین

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط