پیام تبریک مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران «ن والقلم» را سرلوحه همت خویش قرار دادند تا قداست قلم را با نگارش حقایق و واقعیت‌ها و در پی شناساندن آن به جامعه به کار گیرند .   به گزارش رصد روز_به نقل از  روابط عمومی ثمسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه س...

خبرنگاران «ن والقلم» را سرلوحه همت خویش قرار دادند تا قداست قلم را با نگارش حقایق و واقعیت‌ها و در پی شناساندن آن به جامعه به کار گیرند .

 

به گزارش رصد روز_به نقل از  روابط عمومی ثمسکن ، دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن

«ن والقلم و مایسطرون»

قسم به قلم و آنچه می نویسد و درود بر صاحبان قلم‌های منزه

خبرنگاران «ن والقلم» را سرلوحه همت خویش قرار دادند تا قداست قلم را با نگارش حقایق و واقعیت‌ها و در پی شناساندن آن به جامعه به کار گیرند .

اهالی رسانه با شوق آگاهی نویدبخش رسالت های بزرگ هستند. خبرنگاران بواسطه شغل مقدسشان پر تلاشند و صبور اگرچه از هر زاویه ای که به شغل شان نگاه کنید ‏، عرصه‌ای بسیار دشوار و پر مخاطره را می بینید که اگر عشق و علاقه و ایثار نباشد، نمی‌توان به آن ادامه داد .امروز هفدهم مرداد، روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا تلاش و ایثار صاحبان قلم را که با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند ، سپاس گوییم.

قشر پرتلاشی که همواره مشاورانی امین برای مسئولان و دولتمردان در صیانت از حقوق شهروندی، توسعه و پیشرفت هستند چرا که  همواره به عنوان دیده‌بان یک جامعه وگاهی حتی زودتر از مسئولین تحولات را دیده مطرح کرده و آن را به عنوان یک مسئله برای ذهن جامعه و مسئولین طرح و ‌پیگیری می‌کنند و امید آفرینی را به جامعه پخش می نمایند.

۱۷مرداد، روز خبرنگار که به مناسبت شهادت خبرنگار عزیز شهید صارمی نام گذاری شده را به همه تلاش‌گران عرصه آگاهی تبریک می‌گویم و همراهی ارزشمندتان در حوزه اطلاع رسانی را که همواره یار و یاورمان است را ارج می نهیم و امید که در این برهه هم در کنار نگاه و قلم دغدغه مند و بی آلایش شما سربلند باشیم.

 

محمدرضا جواهری تفتی

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن     

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار