پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت «روز ملی شوراها»

مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی «روز ملی شوراها» را تبریک گفت و این روز نمونه ای متعالی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نظارت محلی بر اداره امور برشمرد. به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی...

مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی «روز ملی شوراها» را تبریک گفت و این روز نمونه ای متعالی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نظارت محلی بر اداره امور برشمرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی به این شرح است:
«هیچ پشت‌گرمی و محکم‌کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت کردن نیست»
نهم اردیبهشت‌ که ماه مصادف است با آغاز به‌کار اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۸ که به عنوان «روز ملی شوراها» نامگذاری شده، نمونه ای متعالی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نظارت محلی بر اداره امور است. این تصمیم شایسته، بیانگر رشد و بلوغ حضور عمومی در پیشبرد امور شهری و روستایی است تا با همفکری و تعامل مسیر توسعه پایدار در کشور سرعت بیشتری گیرد.
آنچه که واضح و مبرهن است اینکه، شوراهای اسلامی که نمایندگان مردم اند، با استفاده از خرد جمعی، ارتقا روحیه همکاری و جلب اعتماد و مشارکت عمومی می‌توانند همدوش و همگام با مسؤولان در پیشبرد برنامه‌های توسعه و کمک به مدیریت شهری و روستایی، گام های مؤثر و ماندگاری بردارند.
بانک شهر هم به عنوان یک بانک پیشرو که تمرکز بر رفاه و توسعه شهری در کانون برنامه ریزی های آن قرار دارد، در برنامه ریزی های حمایتی خود، با نوآوری در خدمت و ارائه طرح ها و زیرساخت های مناسب ساختاری، پولی و مالی، همواره در کنار مردم، شهرداری ها و شوراها بوده تا از این رهگذر، فضاهای شهریِ درخور هموطنان عزیزمان، توسعه و تکامل یابند.
با امید به فراهم کردن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای افزایش مشارکت و همراهی مردم و شوراها در مسایل شهری و کشوری، بار دیگر نهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی شوراها را گرامی داشته و این روز را علاوه بر شهروندان گرامی و دغدغه مند در حوزه مسائل شهری، به همه اعضای محترم شوراها در جای جای میهن اسلامیمان، که با وظیفه شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی برای همه اعضای شوراهای اسلامی را در سالی که مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» است، آرزومندم.
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

مطالب مرتبط