پیش‌بینی بورس فردا ۶ بهمن ۹۹ / محدوده حمایتی بورس کجاست؟

از روز استعفای قالیباف‌اصل، رئیس سازمان بورس، روند بازار سهام مثبت شد و از فشار فروش در نمادهای شاخص‌ساز کاسته شد اما در جریان معاملات امروز عرضه افزایش یافت و روند شاخص کل نزولی شد. بورس در روزهای آتی چه می‌شود؟

به گزارش رصد روز، بورس به دلیل بازگشت تقاضا مثبت نشد بلکه به دلیل کاهش و از بین رفتن فشار فروش مثبت شد و در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد شاخص کل حمایت شد و روند نزولی متوقف شد، اما فشار فروش امروز افزایش یافت و شاخص کل بعد از صعود بیش از ۲ درصدی روند نزولی پیدا کرد و در نهایت با صعود یک درصدی به کار خود پایان داد. اما با وجود پایان مثبت شاخص کل، اکثر نمادهای بازار سرمایه روند نزولی داشتند.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: بازار سهام به دلیل افت زیادی که داشت مثبت شد و احتمالا با شروع معاملات بورس فردا عرضه‌ها شدت خواهد گرفت.

این کارشناس در رابطه با محدوده مقاومت و حمایت شاخص کل گفت: محدوده حمایتی شاخص کل عدد یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد و محدوده مقاومتی عدد یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است و به نظرم بورس از محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد ریزش بیشتری نخواهد داشت و بازار در همین محدوده متعادل می‌شود.

این  کارشناس بازار سرمایه با اشاره به نماد فولاد گفت: با توجه به اینکه سیر حرکت نماد فولاد و شاخص کل بسیار مشابه یکدیگر است اگر نماد فولاد از مقاومت خود عبور کند احتمالا شاخص کل نیز روندی صعودی خواهد داشت. نماد فولاد روی رقم ۱۲۰۰ تومان یک مقاومت مهم دارد که اگر از این مقاومت عبور کنیم احتمال می‌رود شاخص کل تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رشد کند. اما اگر از این مقاومت عبور نکنیم یعنی بازار سهام هنوز به اصلاح تمایل دارد.

این کارشناس در پایان گفت: امیدوارم فردا از بورس حمایت شود همانطور که امروز در مقاطعی عرضه‌ها جمع شد.

کارشناسان عقیده دارند دلیل پایدار نبودن صعود بورس کمبود نقدینگی در بازار سهام است و برای تداوم روند صعودی باید پول وارد بازار شود. از طرفی باقر خادمی عقیده دارد روند عرضه‌ها در بورس طبیعی است و بازار سهام روند خوبی را تا پایان سال طی خواهد کرد و شاخص کل به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط