پیش بینی بورس فردا ۱ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ آذر ۱۴۰۰ حکایت از احتمال رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی شاخص می دهد. هرچند که موارد متغیرهای زیادی سرعت حرکت شاخص را در هفته اول آذرماه خواهند گرفت اما من حیث مجموع روند تکنیکالی حکایت از رشد شاخص شاخص دارد...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ آذر ۱۴۰۰ حکایت از احتمال رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی شاخص می دهد. هرچند که موارد متغیرهای زیادی سرعت حرکت شاخص را در هفته اول آذرماه خواهند گرفت اما من حیث مجموع روند تکنیکالی حکایت از رشد شاخص شاخص دارد.مروز همانطور که روز قبل پیش بینی شده بود گروه فلزات امروز توانست پس از چند وقت درجا زدن به روند صعودی برگردد که این مسئله باعث رشد شاخص در نیمه پایایی آخرین روز معاملات آبان ماه شد. پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ همچنین روند حرکتی گروه فلزات و انبوه سازی را در بازار فردا مطلوب می بیند.

پیش بینی بورس فردا ۱ آذر ۱۴۰۰

 

اگرجه روند تکنیکالی در بازار از رشد شاخص می گوید اما دو متغیر افزایش بهره بین بانکی و رکوردشکنی نرخ اوراق در بورس (۲۴ درصد) عملاً موانع مهمی بر سر راه اوج گیری قابل توجه شاخص خواهد بود. اما موضوعی که باید به آن توجه کرد رشد این است که با توجه به روند قابل توجه فروش اوراق سقف فروش این اوراق که در بودجه ۱۴۰۰ مصوب شده در حال پر شدن است زیرا انتشار آمار شش ماهه ۱۴۰۰ نشان میدهد که دولت بنا بود در سال جاری ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این محل درآمد داشته باشد که در نیمه اول سال ۱۱۳ هزار و ۹۷۷ میلیارد تومان آن تأمین شده. بنابراین ادامه سال برای بازار بورس که در این شش ماهه نخست سال تنها ۶ درصد رشد داشته می تواند روزهای بهتری باشد.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰

 

در مورد نرخ بهره بین بانکی باید گفت که همیشه چنین افزایشهایی بصورت مقطعی بوده و هیچوقت استمرار طولانی ندارد و تأثیرات آن نیز بر بازار کوتاه مدت است با آنچه که در بازار امروز رخ داد و نوسانات دلار که گویا میلی به حرکت در کانال کاهشی ندارد باید روند حرکتی شاخص را مثبت ارزیابی کرد خصوصاً اینکه اکثر تکنیکالیستها وضعیت بازار را برای صعود مثبت ارزیابی می کنند و اعتقاد دارند شاخص از این نقظه قابلیت رشد تا قله ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار را خواهد داشت. در مقابل این گروه برخی نیز معتقدند که پس یک پوالبک به کف کانال حمایتی شاخص نمیتواند مقاومت خای قبلی خود را شکسته و روند صعودی را آغاز کند که البته بررسیها نشان میدهد که این گروه روند حرکتی شاخص را به درستی دنبال نکرده اند.

بازار فردا خوب خواهد بود و احتمالا اردرهای فیک برای پیاده کردن برخی سهامداران را در نیمه اول شاهد خواهیم بود اما در نهایت کلیت بازار فردا مثبت است و باید از روز سه شنبه شاهد تحرکات مثبتی در نمادهای کوچک و متوسط باشیم.

 

نمودار پیش بینی بورس فردا 1 آذر 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط