پیش بینی بورس فردا ۱۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، برای پیش بینی بورس فردا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ابتدا باید پذیرفت انتظار ایجاد تغییرات خاص در بازار همچنان مانع شکل گیری مو جدید معاملات در بازار خواهد بود سیگنالهای وین مانند تماس تلفنی مکرون با رئیس‌جمهور کشورمان مبنی بر ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، برای پیش بینی بورس فردا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ابتدا باید پذیرفت انتظار ایجاد تغییرات خاص در بازار همچنان مانع شکل گیری مو جدید معاملات در بازار خواهد بود سیگنالهای وین مانند تماس تلفنی مکرون با رئیس‌جمهور کشورمان مبنی بر تعامل دو کشور در قالب همکاری‌های منطقه‌ای جهت ریشه کن کردن کرونا، افزایش نسبی قیمت دلار در بازار و البته کاهش قیمت نفت همگی از نشانه هایی هستند که بازار فردا را حداقل در یک نیمه سبز پوش خواهد کرد.

پیش بینی بورس فردا ۱۰ آذر ۱۴۰۰

روند صعودی بازار های جهانی پس از سقوط ناشی از حمید گیری سویه جدید کرونا از سیگنال هایی است که وضعیت بازار فردا را بهتر از چند روز گذشته ارزیابی می کند.
در بازار امروز با توجه به ثبت شدن گروه معاملات بانکی کارشناسان اظهار کردند علت این موضوع انتشار اخبار اولیه برجام است که نشان می‌دهد شرایط در وین فعلاً مطلوب است.
در کنار گروه بانکی گروه محصولات شیمیایی نیز امروز در پی انتشار کاهش قیمت نفت شروع به رشد کردند و خودرویی ها نیز که تحت تأثیر برخی عوامل ارزی هستند، روز خوبی را پشت سر گذاشتند.
اما موضوعی که در این باره نباید فراموش کرد مشخص نبودن رویکرد کشورهای غربی است به ظاهر چین و روسیه مبارزه کشورمان در خصوص لغو تحریم ها را منطقی می‌دانند اما باید دید که پافشاری سایر طرف های مذاکره کننده در خصوص گام های ابتدایی کشورمان چگونه خواهد بود.
موضوع دیگر در خصوص آینده شاخص گل وضعیت بودجه سال آینده است که در آن بناست برخی گروه‌های کالایی همچنان دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی باشد افزایش حامل‌های انرژی یکی از مسائلی است که باید در بودجه سال آینده به آن توجه داشت در این مدت گروه محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی از محل سود خوبی برای سرمایه گذاری می‌باشند.
سود شرکتهای کلاهی که مهمترین منبع تامین کشور خواهد بود می‌تواند در چند ماه آینده درآمدهای عملیاتی شرکت های زیادی را تحت تاثیر قرار دارد که البته در شرایط اثربخش بودن مذاکرات قطعاً سود ناشی از تسعیر ارزی این شرکت‌ها افزایش خواهد یافت.
کاهش شکاف قیمتی ارز نیمایی و نرخ واقعی ارز از دیگر احتمال دیسک شاخص را همچنان برای مردم امیدوار کننده نگه خواهد داشت.

در پایان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ، از لحاظ تکنیکالی باید گفت ئدر صورت از دست رفتن مقاومت فعلی شاخص احتمال ریزش آن در بازه ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تا ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار وجود دارد.

نمودار پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 10 آذر 1400

نمودار پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

آخرین اخبار