پیش بینی بورس فردا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 10 خرداد 1400 از روند رو به رشد بازار حکایت دارد. این در حالیت که باید نکته مهمی را در سقف و کف کانال مورد توجه قرار دارد. در حال حاضر سقف و کف کانال فعلی شاخص فاقد اعتبار تکنیکالی هستند

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ از روند رو به رشد بازار حکایت دارد. این در حالیت که باید نکته مهمی را در سقف و کف کانال مورد توجه قرار دارد. در حال حاضر سقف و کف کانال فعلی شاخص فاقد اعتبار تکنیکالی هستند اما می توان گفت که الگوی ریزشی دیامتریک را می توان برای شاخص کل در نظر گرفت که در لگ آخر خود قرار دارد و انتظار اتمام ریزش از زون مشخص شده را می توان احتمال بالائی برایش متصور بود که PRZ فعلی بازار در آن محدوده قرار داشته و واگرائی در اندیکاتور هم احتمال وقوع و برگشت بازار را تقویت می نماید !

 

پیش بینی بورس فردا 10 خرداد 1400

جزئیات بنیادی پیش بینی بورس فردا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۹ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: یکی از محرک‌های رشد قیمت بازار در این روزها افزایش نرخ دلار در بازار آزاد است، خبری مبنی بر خروج آقای همتی از بانک مرکزی گزارش شده که توسط خود او نیز در یک نشست مجازی در کلاب هاوس اعلام شد.

روز یکشنبه در اکثر نمادها تداوم و پایداری صفوف خرید دور از انتظار نبود که با شیطنت حقوقی‌ها این روند تغییر کرد. شاید می‌خواهند روند صعودی بازار با سرعت آهسته تر رخ دهد که مشکلاتی مانند سال ۱۳۹۹ پیش نیاید یا شاید بازارگردان هایی هستند که منابع آنها برای حمایت از بازار تمام شده بود و اکنون در حال تجدید منابع هستند، به هر روی روند صعودی آغاز شده است این رشد در بخش‌های مختلف بازار مشاهده می‌شود، به طور مثال سطح تقاضا برای گروه پالایشی و فلزی در سطح بهتری قرار دارد.

در آغاز بازار روز یکشنبه سطح تقاضا بسیار مناسب‌تر از نیمه دوم بازار بود و این موضوع باعث می‌شود کمی عرضه‌ها در روز بعدی افزایش پیدا کند بنابراین بازار تعادلی بوده که می‌تواند در نیمه دوم خود سطح تقاضای بهتری را از خود نشان دهد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا بین ۵ تا ۱۰ هزار واحد رشد را تجربه کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار