پیش بینی بورس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۰ به لحاظ تکنیکالی دارای دو مسئله غافلگبر کننده برای سهامداران است. نیمه پرلیوان بازار فردا ایجاد حمایت جدید در محدوده ۱ میلیون و ۳۹۰ هزار واحد است که در صورت اصلاح شاخص در روزهای آین...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۰ به لحاظ تکنیکالی دارای دو مسئله غافلگبر کننده برای سهامداران است. نیمه پرلیوان بازار فردا ایجاد حمایت جدید در محدوده ۱ میلیون و ۳۹۰ هزار واحد است که در صورت اصلاح شاخص در روزهای آینده می توان امیدوار بود که که این سطح حمایتی از دست نرود و به سمت پایین شکسته نشود. اما نکته مهم که باید مورد توجه معمله گران در بازار فردا باشد نگاه به مقاومت پیش رو و نزدیک شاخص است که داده های مختلف آن را تأئید می کنند.

پیش بینی بورس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۰

 

بررسیها نشان میدهد که بازار فردا با مقاومت شدیدی روبروست که می تواند مانع از به پایان رسیدن معاملات با یک شاخص سبز رنگ باشد. بازار برای فتح مقاومتهای جدید در نقاط مشخص شده با چالش رکود اقتصادی روبروست که مانع از سر زیز شدن نقدینگی به بازار می شود اما می توان در همین شرایط برآورد که با چند نوسان می توان شاخص را با سرعتی منطقی در قله های بالاتر دید.

از طرفی گزارشات شرکت ها در پایان آذرماه از روند حرکتی خوبی خبر می دهد که یعنی بازار به لحاظ بنیادی کاملاً تقویت شده. افزایش حجم معاملات در هفته گذشته سیگنال خوبی بود که بازار مخابره شد اما نمادهای بزرگ در این رشد بیشتر اثرگذاری منفی داشتند که نشان میدهد بازار همچنان در گیر و دار مسائلی خارج از هسته معاملات است زیرا موضوع برجام برای بسیاری از سرمایه گذاران حائز اهمیت است.

روند حرکتی نمادهایی مانند فملی و فولاد در هفته گذشته خصوصاً در آخرین روز معاملات گذشته نشان میدهد که بازار هنوز در هیجان معاملاتی به سر می برد وگرنه نگاهی به صورتهای مالی اکثر شرکتهای بزرگ که در بازار از آنها به عنوان شرکتهای دلاری یاد می شود بسیار امیدوارکننده است.

برای بازار فردا با همه آنچه گفته شد بازاری نوسانی پیش بینی می شود که البته در نهایت می تواند شاخص قرمز رنگی را در پایان خلق کند.

نمودار پیش بینی بورس فردا 11 دی 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار