پیش بینی بورس فردا ۱۱ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ از دو نیمه کاملا متفاوت بازار خبر می دهد. رسیدن شاخص به کانال مقاومتی و ایجاد جو روانی در میزان عرضه ها به جهت پولبک یا اصلاح شاخص نشان میدهد که بازار در نیمه اول تحت تأثیر خرید و ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ از دو نیمه کاملا متفاوت بازار خبر می دهد. رسیدن شاخص به کانال مقاومتی و ایجاد جو روانی در میزان عرضه ها به جهت پولبک یا اصلاح شاخص نشان میدهد که بازار در نیمه اول تحت تأثیر خرید و در نیمه دوم تحت تأثیر عرضه ها قرار خواهد گرفت. اگرچه تمایل شاخص به سبز ماندن است اما در بازار فردا صعود بسیار کمرنگی داریم. پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ همچنین چند شاخصه را در برآورد بازار در نظر گرفته است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۱ مهر ۱۴۰۰

بررسی تایم فریم های هفتگی نشان میدهد که روند فعلی شاخص در مسیر صعود قرار دارد اگرچه مقاومت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار برای بازار بسیار مقاومت سختی است اما اصلاح ۸۰ درصد نمادهای بازار در ریزش های اخیر خرید در منفی ها را برای بسیاری از بازیگران جذاب خواهد کرد. از طرفی انتشار آمار ماهیانه بسیاری از شرکتها نشان داد وضعیتا بنیادی آنها در شرایط مطلوبی قرار دارد.

بازار فردا اگرچه سبز خواهد بود اما ماهیتاً منفی است. کم فروغ شدن لیدرهای بازار در روزهای اخیر به سبب نزدیک شدن شاخص به مقاومت و نوسان بازار دلار همگی نشان می دهد که بازار روز یکشنبه می تواند بازار سبزی را برای سهامداران رقم بزند اما در نیمه دوم احتمالا فشار فروش زیاد است و بنابراین به تعبثیری ترمز شاخص کشیده می شود.

بررسی نمودار در تاریم فریم چهار ساعته نشان میدهد که کانال نزولی شکسته شده اما با توجه به شروع موج c احتمال اینکه در ذور دوشنبه شاهد بازار منفی باشیم بسیار زیاد است.

بورس فردا

در پایان پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، از طرف دیگر سیگنال معتبر دیگر برای سبز شدن بازار فردا وجود دارد و آن بررسی تایم فریم های ماهیانه در اندیکاتورهاست که روند صعودی آن کاملا مشخص است. آنچه که در حال حاضر بازار را تحت تأثیر قرار داده موضوع مذاکرات برجامی ، نوسانات دلار ، تحرکات مرزهای شمالی و مسئله واکنش های ایران به آن است که در این مسئله نمادهای گروه حمل و نقل متأثر خواهند بود هرچند که برخی از آنها از جامانده های بازار هستند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار