پیش بینی بورس فردا ۱۲ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۲ مهر ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بازار دارد. همانطور که پیش بینی می شد در روز قبل بازار امروز دو نیمه کاملاً متفاوت را پشت سر گذاشت و در نیمه دوم بازار شاهد فشار عرضه بودیم که به دلیل نزدیک شدن شاخص ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۲ مهر ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بازار دارد. همانطور که پیش بینی می شد در روز قبل بازار امروز دو نیمه کاملاً متفاوت را پشت سر گذاشت و در نیمه دوم بازار شاهد فشار عرضه بودیم که به دلیل نزدیک شدن شاخص به مقاومت معتبرش رخ داد. اما چیزی باید برای پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در نظر گرفت اثرگذاری تصمیمات چند روز گذشته و رفتار امروز سهامداران خرد است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۲ مهر ۱۴۰۰

 

امروز سرانه خرید حقیقی ها در بازار ۱۶.۸ میلیون و سرانه فروش آنها ۱۰.۶ میلیون بود نزدیکی شکننده این دو رقم بهم سیگنال خوبی را به بازار مخابره نمی کند. در بازار امروز شاهد خروج ۵۶۰ میلیارد تومان پول حقیقی بودیم که در این میان نماد تازه ای مانند فجهان بیشتریسن خروج پول حقیقی را تجربه کرد. حمایتهای امروز بازار اصلا به اندازه نبود و ورود ۲۰۰۰ میلیارد پول به بازار سرمایه هم در بازار امروز نتوانست جلوی بی اعتمادی سهامداران خرد را بگیرد.

آنچه که از اوضاع و احوال بازار برمی آید سیگنالهایی که حکایت از دستوری بودن بورس دارد به عنوان مثال نمادهای خودرویی در روزی که بازار وضعیت درستی نداشت به صف خرید نشستند و سایر نمادهایی که می توانستند امروز حرفی برای گفتن داشته باشند درجا زدند. این مسئله از دید سهامداران دور نماند اما در عین حال باید گفت که موضوع قیمت گذاریهای دستوری هم در به اجماع نرسیدن بزرگان بازار جهت حمایت از بازار بی تأثیر نبوده زیرا که به باور آنان در این شرایط ماهیت بازار تعیین کننده روند بازار نیست و مسائل دیگری روی وضعیت گزارشات ماهیانه و افزایش تولید شرکتها اثرگذار است.

دز پایان پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ،  کندل امروز بازار به خوبی نشان داد که بازار سرمایه در حالت بلاتکلیفی بسر می برد و روند رفتاری عرضه و تقاضا در روزی متزلزل بورس نیز این مسئله را تأئید می کند. در نهایت به نظر می رسد که سیاستهای جامع تا موقع اجرایی شدن کانل نوسانی را خلق خواهند کرد به خصوص اینکه در این هفته بازار سرمایه یک روز را به دلیل تعطبلات از دست خواهد داد و شرایط متمرکز معاملاتی وجود ندارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مهدی.م

پاسخ دادن

۱۱ مهر ۱۴۰۰


اگر در ضرر کم هستید فرار را بر قرار ترجیح دهید از این بازار نوری نمیدمد

آخرین اخبار