پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار منفی دارد. بررسی ها نشان میدهد که امروز در نمادهای تأثیرگذار حقوقی ها حمایت خوبی از بازار نداشتند و تقریبا در تایم فریم های یکساعته نیز می توان نشانه های عدم حمای...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار منفی دارد. بررسی ها نشان میدهد که امروز در نمادهای تأثیرگذار حقوقی ها حمایت خوبی از بازار نداشتند و تقریبا در تایم فریم های یکساعته نیز می توان نشانه های عدم حمایت از بازار را به درستی دریافت. با این حساب برای پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ بازار منفی متصور است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ 

 

در نمادهای بزرگ بازار امروز خروج پول حقیقی زیاد بود و در عوض در نمادهای متوسط شاهد ورود پول حقیقی بودیم. سیاست انقباضی کاهش ققیمت دلار نمادهای دلاری را تحت تأثیر قرار داده و می توان نتیجه گرفت با این وضعیت شوک حاصل به این شرکت ها وضعیت بنیادی آنها را تحت تأثیر خواهد گذاشت.

اگرچه امروز مجوز افزایش سرمایه چند شرکت بر روزی کدال نشست اما این مسئله نیز تأثیری در رفتار هیجانی و نوسان گیری حقوقی های نخواهد داشت زیرا با فرض اینکه این مسئله بتواند روند معاملات فردا در این نمادها را تحت تأثیر قرار دهد ولی باید گفت نمادهای بزرگ با تأثیر از سیاست های کلان قدرت صعود شاخص را ندارند.

در این شرایط بازیگران نمادهای بزرگ ترجیح می دهند که تا تثبیت وضعیت ارزی و اجرای بسته های اقتصادی مرتبط با بازار سرمایه با احتیاط رفتار کنند و از خرید سنگین جلوگیری کنند. چنان که امروز در معاملات مشاهد شد امروز ۸۸ نماد از ۳۸۸ نماد منفی صف فروش داشتند.

با اینحال در برخی نمادهای بزرگ مانند فولاد حمایت خوبی از سوی حقوقی ها دیده شد اما این مسئله هم در معاملات فردا خیلی نمیتواند موج هیجانی عرضه حقیقی ها و عدم حمایت در سایر نمادهای بزرگ توسط حقوقی ها را پوشش دهد بنابراین باید گفت در شرایطی که بازار در نیمه دوم حمایت خود را از دست داد.

در پایان پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ؛ موضوع فروش سهام عدالت در روزهایی که بازار از پتانسیل خوبی برای رشد برخوردار بود دلیل دیگریست که می تواند نشانه های اصلاح بازار و کاهش شاخص را داشته باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط