پیش بینی بورس فردا ۱۸ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۸ مهر ۱۴۰۰ حکایت از جو منفی بازار دارد. اگرچه در بازار فردا عده ای تلاش خواهند کرد تا نمادهایی را که حالا در کف قیمتی هستند خریداری کنند اما ماهیت بازار فردا با توجه به خروج ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۸ مهر ۱۴۰۰ حکایت از جو منفی بازار دارد. اگرچه در بازار فردا عده ای تلاش خواهند کرد تا نمادهایی را که حالا در کف قیمتی هستند خریداری کنند اما ماهیت بازار فردا با توجه به خروج ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نقدینگی حقیقی منفی خواهد بود. در پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ روند رفتار حقوقی ها در بازار امروز نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۸ مهر ۱۴۰۰

 

روند تکنیکالی شاخص نشان میدهد که گذشتن از مقاومت پیش رو برای بازار بسیار زمان بر است و بنابراین وارد کانال نوسانی می شود. در حال حاضر دو مقاومت معتبر در مسیر شاخص دیده می شود که روی قله های ۱ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱ میلیون و ۴۸۵ هزار واحد قرار دارد و در ضصورت رد شدن از مقاومت ها تا محدوده ۱ میلیون و ۵۸۵ هزار واحد مقاومت خاصی دیده نمی شود.

از لحاظ پایایی باید گفت که همیشه شاخص در این محدوده به صورت نوسانی عمل کرده و در این بازه زمانی هم انتظار چنین رفتاری از شاخص دور از تصور نیست. کانالی که نوسان گیران با توجه به الگوهای ایجاد شده در صدد جمع آوری خواهند بود.

مهمترین حمایت بازار هم روی ۱ میلیون و ۴۹۹ هزار و یک میلیونو ۳۸۵ هزار واحد است در این صورت بازار با از دست دادن حمایت فردا نگرانی های زیادی را ایجاد خواهد کرد روند کاهش قیمت دلار نیز مزید بر علت شده تا جدا از مسائل بنیادی جو روانی حاکم بر بازار تعیین کننده باشد.

حقوقی های بازار امروز اگرچه خرید خوبی داشتند اما فشار عرضه ها به شدت زیاد بود به طوریکه در ۵۱ نمادی که امروز در بازار منفی صف خرید داشتند ارزش معاملات ۳۸ درصد ارزش معاملاتی ۱۶۹ نماد صف فروش هم نرسید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، حقیقی های ۵ نماد اثرگذار بر شاخص در بازار امروز ۴۷۲ میلیون و ۴۲۲ هزار برگه سهم به فروش گذاشتند و در مقابل ۴۲۹ میلیون و ۸۸۵ هزار برگه سهم خریداری کردند و بنابراین آنچه که در بازار امروز شاهد بودیم غلبه رفتار هیجانی بر روند منطقی بازار بود که در روزهای آینده خود را اصلاح می کند اما صعود شارپ را فعلا تا شنیدن خبر خوب از مذاکرات و تثبیت قیمت دلار شاهد نخواهیم بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط