پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ از ریزش بازار حکایت دارد. زمزمه های کنترل نرخ ارز اجرای سیاستهای انقباضی در بازار و خالی شدن بازار در یکساعت پایانی معاملات روز چهارشنبه نشان میدهد که علیرغم بدون تکلیف بودن بازار اما ن...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ از ریزش بازار حکایت دارد. زمزمه های کنترل نرخ ارز اجرای سیاستهای انقباضی در بازار و خالی شدن بازار در یکساعت پایانی معاملات روز چهارشنبه نشان میدهد که علیرغم بدون تکلیف بودن بازار اما نشانه های اصلاح شاخص دیده می شود. پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ همچنین نشان میدهد که گروههای سیمانی و انبوه سازی ها از جمله گروههایی هستند که با توجه به عدم همراهی همه نمادهای آنها در رشد شاخص می توانند ظرفیت خوبی در جهت رشد در روزهای اصلاح بازار داشته باشند.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ 

 

از طرفی ابهاماتی که در جهت بازگشت به برجام وجود دارد روی سهم های دلاری تأثیرگذار خواهد بود با توجه به محدودیت های ایجاد شده در زمینه صادرات محصولات معدنی ادامه این وضعیت بدون شک روی نمادهای این گروه بسیار اثرگذار است.

آنچه که در بازار روز چهارشنبه شاهد بودیم کاهش میزان حجم پولی بود که وارد بازار شد اما به نظر می رشد که این اصلاح در روز یکشنبه به پایان خواهد رسید و در ادامه شاهد روند صعودی شاخص خواهیم بود.

تکلیفی که سازمان بورس بر عهده شرکتها دال بر افشای زمین و ساختمان گذاشته می تواند سهامداران را به همراهی بیشتر مجاب کند زیرا در صورت افزایش سرمایه این شرکتها از محلهای گفته شده اتفاقات خوبی برایشان رخ خواهد داد و دوم اینکه منابع بسیاری از شرکتها در شرایط فعلی برای سهامداران مشخص نیست و در صورت اصلاح شاخص در روز شنبه میتوان امیدوار بود که بازار از روند کانال صعودی خارج نشود.

چند نماد خودرویی که در افشای اطلاعات خود به دارایی های زمین و ساختمان اشاره کردند در معاملات فردا وضعیت خوبی خواهند داشت و این موضوع به زودی در مورد سایر نمادها نیز متصور است.

در پایان پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ؛  بازار فردا مهمترین روز معاملات در ماه جاری است بررسی سابقع معاملات نشان می دهد بازار در نقظه فعلی همیشه ریزش داشته و روند اصلاحی کوتاه مدت و میان مدت را از خود بروز داده است ه نظر می آید در بازار فردا نیز شاهد این روند باشیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط