پیش بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ از روند مثبت بازار دارد. اگرچه امروز پول زیادی از بازار سرمایه خارج شد اما روند تکنیکالی بازار نشان می دهد که برای پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ می توان از سیگنال مثبت بازار گفت....

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ از روند مثبت بازار دارد. اگرچه امروز پول زیادی از بازار سرمایه خارج شد اما روند تکنیکالی بازار نشان می دهد که برای پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ می توان از سیگنال مثبت بازار گفت.

 

نمودار شاخص

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰

 

آنچه که حائز اهمیت است بخورد آخرین کندل بازار امروز به کف کانال است که در این صورت با توجه به روند صعودی کف کانال در چند وقت اخیر و جذابیت سهامی که حالا در کف قیمتی خود بسر می رند بازار فردا را مثبت نشان میدهد.

محدوده فعلی برای بازار همیشه محدوده حرکت به سمت مقاومتهای جدید بوده بنابراین برای بازار فردا با توجه به مرور رفتار شاخص در این نواحی باید امیدوار به بازار سبز رنگ بود. آنچه در مورد بازار فعلی می توان بهبه قطعیت گفت این است که نمادهای پر پتانسیل بازار توسط حقوقی ها در چند وقت اخیر خوب خریداری شد. بررسی و اعمال فیلترهای مهم نشان می دهد که در بازار امروز حجم خرید حقوقی ها در بسیاری از گروههای ۵ برابر فروش آنها بوده به اضافه اینکه صحبتهای ابراهیم رئیسی در خصوص بازار سرمایه نیز سیگنال مثبت دیگریست که در بازار فردا به لحاظ روانی موجب تقویت خواهد بود.

از دیگر نکاتی که در بازار می توان به به آن اتکا کرد ورود پول حقیقی در ۱۸ گروه معاملاتی است که چند گروه مانند فلزات اساسی و محصولات شیمیایی در آن دیده می شود.

در بازار فردا احتمال اینکه در چند نماد از گروهها مانند محصولات کاغذی ، فلزات اساسی ، شرکتهای چند رشته ای صنعتی ، محصولات غذایی و آشامیدنی ، مواد و محصولات دارویی ، محصولات شیمیایی ، سیمانی ها ، هتل و رستوران و حمل و نقل شاهد تشکیل صف خرید باشیم زیاد است.

در پایان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، در گروه محصولات شیمیایی می توان شاهد اتفاقات خوبی بود. چنانچه در بازار فردا اتفاقات گفته شده رخ ندهد و جو روانی  بر سهامداران غلبه کند پتانسیل ریزش شاخص تا ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار واحد دیده می شود.

 

نکته ای را که نباید فراموش کرد این است که در شرایط فعلی کندل ها در داخل ابر کومو قرار گرفته اند که در این صورت روند بازار نات معلوم است اما استفاده از سایر روشها مانند چندگال اندورز نشان می دهد که می توان امیدوار به رها شدن شاخص از کانل نزولی بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار