پیش بینی بورس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ از ادامه روند منفی خبر می دهد هرچند که در نیمه اول شاهد اردرهای فیک خواهیم بود. بازار امروز در شرایطی به پایان رسید که علیرغم آمادگی تکنیکالی شاخص برای رشد اما موج هیجانی موجود در بازار و...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ از ادامه روند منفی خبر می دهد هرچند که در نیمه اول شاهد اردرهای فیک خواهیم بود. بازار امروز در شرایطی به پایان رسید که علیرغم آمادگی تکنیکالی شاخص برای رشد اما موج هیجانی موجود در بازار و تبعات لغو قیمت گذاری خودرو همانطور که تصور می شد بر روند معاملات اثرگذار بود. با این همه به نظر می رسد که چالش های موجود در خصوص لغو ارز ۴۲۰۰ تومانی می تواند بار روانی ایجاد شده در بازار را کمی پوشش دهد و در ادامه هفته شاهد رشد بازار باشیم. پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ همچنین نشان میدهد که گروه فلزات ، معدن ، پتروشیمی ، شیمیایی و بانک ها می توانند از روند تقاضای خوبی برخوردار باشند.

پیش بینی بورس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۰

 

در شرازایطی که لغو قیمت گذاری خودرو بازار را به شدت متأثر کرد اما مسئله اساسی در این میان تعیین تکلیف فروش اوراق است که به نظر می رسد دولت فعلا چاره ای جز فروش آن نخواهد داشت که قطعاً این موضوع تبعات جدی برای بازار سرمایه به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از مسائلی که درباره بازار فردا باید به آن اشاره داشت به ارز ۴۲۰۰ تومانی ارتباط دارد که در این صورت اثرات میان مدت آن بر صنایع مرتبط مشخص نیست بنابراین می توان متصور بود که در این صورت بازار در یک شوک هیجانی خواهد رفت.

شروع دور جدید مذاکرات نشان می دهد که در این صورت با توجه به اینکه بازار سرمایه با روند تصممیات دولتی گره خورده انتظار اثر فوری و آنی بر بازار سرمایه دور از واقعیت است هرچند که با شروع جدی مذاکرات می توان انتظار کاهش ارزش معاملات را داشت اما این موضوع به واسطه خاصیت هیجانی رخ می دهد و در ادامه مرتفع می شود.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

 

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در شرایطی با مخالفت بسیاری از کارشناسان همراه است که اگر تبعات تورمی برای جامعه به همراه داشته باشد شاخص با رشد شارپی روبرو می شود هرچند که سفره های مردم در صورت مشخص نبودن تضمین عملیاتی کردن این طرح قطعاً کوچکتر می شود.

موضوع مهم دیگر در این باره به قیمتها در بازارهای موازی است که می تواند جذابیت هایی را برای بازیگران بزرگ ایجاد کند و آنها را راغب به سرمایه گذاری در این بازارها نماید. بازار سکه و دلار در روزهای اخیر با روند نوسانی قابل توجهی روبرو هستند و حتی در طول یک روز شاهد رنج های قیمتی متفاوتی هستیم که در این صورت نیز نتایج آن در بازار سرمایه کاهش شاخص خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار