پیش بینی بورس فردا ۲۵ آبان ۱۴۰۰

به گزازرش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، از وقوع دو اتفاق خبر می دهد. در صورت عدم حمایت بازار در معاملات روز آتی شاهد ریزش بازار حداقل تا ۱ میلیون و ۳۹۱۴ هزار واحد خواهیم بود. در شرایط فعلی آنچه که از وضعیت بازار برمی...

به گزازرش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، از وقوع دو اتفاق خبر می دهد. در صورت عدم حمایت بازار در معاملات روز آتی شاهد ریزش بازار حداقل تا ۱ میلیون و ۳۹۱۴ هزار واحد خواهیم بود. در شرایط فعلی آنچه که از وضعیت بازار برمی آید شکسته شدن سقف کانال نزولی است این موضوع تلاقی Xpoint کانال صعودی شاخص ۲ساله را نیز شامل می شود. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ اگرچه تثبیت دلار در کانال ۲۸ هزار تومان را سیگنال مثبتی برای بازار ارزیابی می کند اما در ادامه باید به این مسئله اشاره داشت که در چند روز گذشته مباحثی مانند حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و عدم مشخص نبودن جهت بازار در این تغییرات اثرگذاری منفی روی بازار خواهد داشت.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۵ آبان ۱۴۰۰

 

در بازار فردا انتتظار می رود که شاخص حداقل ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد دیگر ریزش داشته باشد و در روز چهارشنبه شاهد تغییراتی در روند حرکتی بازار باشیم. کاهش قابل توجه حجم معاملات و ریزش در گروههای اثرگذار شاخص نشان می دهد که بازیگران حقوقی در انتظار شروع هفته جدید معاملات هستند و در نتیجه در هفته جاری شاهد اتفاقات خاص در بازار نخواهیم بود.

مقاومت شدید موجود در محدوده فعلی تا ۱ میلیون و ۴۳۶ هزار واحد به خوبی نشان میدهد که برای روند صعودی شاخص نیاز است تا اتفاق مهمی را در برخی تصمیمات اقتصادی را شاهد باشیم که در این صورت می توان مانع از شکسته شدن کانال حمایتی دوساله خواهیم بود در غیر اینصورت هر اتفاقی در بازار رنج زمانی قابل توجهی را ایجاد می کند.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

یکی دیگر از موضوعاتی که باید در بازار فردا به آن توجه داشت این است که تثبیت قیمت دلار در قیمت ۲۸ هزار تومان هنوز با نرخ واقعی آن در بازار تفاوت دارد بنابراین این افزایش آنقدری نیست که بتواند منجر به تغییرات گسترده ای در بازار شود.

خروج ۱۰۳ میلیارد تومان پول حقیقی از گروه فلزات و ۷۵ میلیارد تومان از فرآورده های نفتی که دو پتانسیل رشد بازار در سنوات اخیر بودند هنوز روند حرکتی شاخص را نوسانی ترسیم می کند و به نظر می رسد تا بازنگشتن آرامش به این دو گروه بازار همچنان بلاتکلیف خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط