پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰ حکایت از روند صعودی بازار دارد هرچند که این موج صعودی در شرایط فعلی بازار منطقی به نظر نمی آید اما ارائه برخی از خبرها در چند روز ذشته روند حرکتی بازار سرمایه را تعیین کرده و در این خصوص ت...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰ حکایت از روند صعودی بازار دارد هرچند که این موج صعودی در شرایط فعلی بازار منطقی به نظر نمی آید اما ارائه برخی از خبرها در چند روز ذشته روند حرکتی بازار سرمایه را تعیین کرده و در این خصوص تحلیلهای تکنیکالی کمتر اثرگذاری دارند. در پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ باید چند نکته را مد نظر قرار داد که مهمترین آن نوع خرید سهامداران خرد است.

پیش بینی بورس فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰

 

آنچه از لحاظ تکنیکالی در بازار مشهود است و می توان در اندیکاتور ایچیموکو به وضوح قابل دریافت است توجه به این نکته را ضروری می نماید شاخص از دید ایچیموکو تا زمانی که چیکواسپن زیر کیجون سن هست منفی است و خط چیکواسپن برای مثبت کردن شاخص باید کیجون سن رو شکسته و به بالا حرکت کند. از خریدهای کلی پرهیز کنید و پله ای خرید کنید.

اما از دیگر سو گمانه هایی که در خصوص تعیین نرخ ارز در ۶ سال آینده مطرح می شود بار هیجان منفی بازار را کاهش داده و باعث شد امروز حجم معاملات افزایش پیدا کند نکته مهم این گمانه ها آن است آن است که در صورت عدم احیای برجام قیمت دلار طی ۶ سال آینده (۱۴۰۶) به ۲۸۴ هزار تومان و در صورت احیای برجام به ۵۴ هزار تومان می رسد.

نگاهی به حجم فروش حقوقی ها در بازار امروز نیز کمی نگرانی ایجاد می کند به عنوان مثال نماد فولاد که امروز بیشترین اثرگذاری را در بازار داشت با حجم فروش ۷۳ میلیون و ۶۱۲ هزار واحدی حقوقی ها روبرو شد و در سایر نمادهای اثرگذار نیز این موضوع دیده می شود.

آنچه که در بازار امروز به وضوح قابل دریافت بود اردرهایی بود که در صنایع عقب مانده از بازار مشاهد می شد که این موضوع در کنار اخبار چند روز گذشته باعث شد تا شاخص با قدرت بیشتری یک روز معاملاتی را به پایان برساند.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰

درباره این اردرها باید گفت در شرایطی که بازار از روند تکنیکالی خوبی برخوردار نیست و همچنان بلاتکیفی بازار مشهود است خریداران از خریدهای عمده پرهیز کنند و در روزهایی که بازار مثبت است خرید پلکانی را دست مایه معاملات خود قرار دهند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار