پیش بینی بورس فردا ۲۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، همانطور که در پیش بینی بورس در روز گذشته گفته شد رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در شرایطی نکنیکالی اصلا منطقی به نظر نمی رسید و تشریح قرار گیری آخرین کندل در ابر کومو کاملا به صورت شفاف توضیح داده شد. در پیش بینی بورس فردا ۲۶ م...

به گزارش رصد روز ، همانطور که در پیش بینی بورس در روز گذشته گفته شد رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در شرایطی نکنیکالی اصلا منطقی به نظر نمی رسید و تشریح قرار گیری آخرین کندل در ابر کومو کاملا به صورت شفاف توضیح داده شد. در پیش بینی بورس فردا ۲۶ مهر ۱۴۰۰ احتمال می رود بازار فردا را به دو نیمه منفی و مثبت تقسیم کند. در نیمه اول بازار احتمالا با چند هزار واحد منفی شروع به کار خواهد کرد اما در ادامه می توان امیدوار به تغییر روند حرکتی شاخص بود. آنچه که باید مد نظر قرار گیرد توجه به حجم معاملات و میزان خرید و فروش حقوقی ها و البته میزان خروج پول حقیقی از بازار است. پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ نشان میدهد که که ۵۲ نماد در ۱۸ گروه معاملاتی ورود پول حقیقی داشتند.

 

نمودار پیش بینی شاخص کل

پیش بینی بورس فردا ۲۶ مهر ۱۴۰۰

 

زراعت و خدمات وابسته، استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، محصولات چوبی، محصولات کاغذی، لاستیک و پلاستیک، فلزات اساسی، عرضه برق و گاز، محصولات دارویی، محصولات شیمیایی، سیمانی ها هتل و رستوران ‌سرمایه گذاری‌ها، بیمه و صندوق بازنشستگی، انبوه‌سازی، رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و فعالیت های کمکی از جمله گروههایی هستند که بقرخی از نمادههای آنان امروز ورود پول حقیقی داشتند.

از طرف دیگر امروز برخی از نمادهای همین گروههای کندل چکش صعودی و حجم بالای خرید حقوقی ها را نشان میدهند که سیگنالهای خوبی برای سهامداران آنهاست. و انتظار می رود در گروه محصولات شیمیایی در برخی از نمادها اتفاقات مثبت دیگری نیز دیده می شود.

در انتهای پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، اما بازار بورس فردا جدا از روندهای گفته شده نشان میدهد که در موضوع تکنیکالی نیز وارد شرایط جدیدی شده در بازار فردا هرچند که گروههای گفته شده از سیگنالهای خوبی برخوردار هستند اما شرایط فعلی اجازه ایجاد تغییرات چشمگیر را از بازار خواهد گرفت. مهمترین آن سیگنالهایی است که از شرایط بین المللی برمی آید و نشان میدهد که شرایط برای شکستن نرخ ارز در میان مدت فراهم است هرچند که در بلند مدت با همه سیاستهای انقباضی تنها افزایش قیمت دلار مورد انتظار است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط