پیش بینی بورس فردا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ با توجه به چند علت متعادل خواهد و البته در نیمه اول میتوان متصور بود که فشار عرضه زیاد است. پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ همچنین از احتمال ریزش در چند گروه معاملاتی خبر میدهد. ...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ با توجه به چند علت متعادل خواهد و البته در نیمه اول میتوان متصور بود که فشار عرضه زیاد است. پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ همچنین از احتمال ریزش در چند گروه معاملاتی خبر میدهد.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

 

به چالش خوردن مذاکرات برجامی عملا بسیاری از نمادهای صادرات محور با چالش روبرو کرده و چنانچه در روزهای آینده خبر خوشی از میدان مذاکرات به گوش نرسد بازیگران حقوقی این نمادها تغییر چشمگیری در مدیریت سهام خود خواهند داشت. نوسان گیری برخی از حقوقی ها در نمادهای صادرات محور به خوبی مؤید این ماجراست. هرچند که نمادهای پتروشیمی و شیمیایی در این مدت با توجه به لزوم افزایش ایمنی و سلامت سهامداران خود را خوشحال کردند اما این روند با توجه به آنچه گفته شد تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

بلاتکلیفی دولت در تعیین تکلیف قیمت انرژی یکی دیگر از مسائلی است که میتواند روی بازار سرمایه اثرگذار باشد. در این بین به نظر می رسد که با توجه به هزینه های صورت گرفته خصوصاً در سه ماهه اخیر در این بخش اگر اتفاق خاصی به زودی رخ ندهد شاهد کاهش ارزش سهام نمادهای مرتبط با این مسئله خواهیم بود. البته عدم شفافیت در این زمینه عملا کل بازار را درگیر خواهد کرد.

کاهش قیمت دلار و اجرای سیاست انقباضی و دستوری بدون شک دو مسئله را رقم خواهد زد اول اینکه نرخ تسعیر را در شرکت ها کاهش می دهد و دوم نمادهای دلاری را به شدت از این قضیه متأثر میکند. اجرای سیاست های دستوری در کنترل نرخ ارز بدون توجه به ماهیت بازار تبعات جدی را برای بازار سرمایه خواهد داشت. نگاهی به مسیر معاملات پیش از اجرای این سیاست ها نشان میدهد که بازار در سیر صعودی خوبی قرار داشت اما در شرایط فعلی تعریف چنین سرعت گیری سرمایه های زیادی را از بازار خارج خواهد کرد.

انتشار اوراق بدهی یکی دیگر از سیگنالهای بدی است که نشان از کسری بودجه شدید میدهد و در این شرایط سرمایه گذار بزرگ روی بازار سرمایه ریسک نخواهد کرد و به دنبال نقش آفرینی در بازارهای موازی خواهد بود.  با این حساب در پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ باید گفت که بازار متعادل با میل به نزول خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار